Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOTESY BLOCZKI REKLAMOWE A5 100 szt FULL KOLOR

11-02-2015, 13:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 209 zł     
Użytkownik smarcik
numer aukcji: 5036908310
Miejscowość Włoszczowa
Wyświetleń: 18   
Koniec: 11-02-2015 11:51:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRESSPRINT istnieje na rynku poligraficznym od 2008 roku. Zajmujemy się produkcją wizytówek, ulotek, papierów firmowych, plakatów, katalogów, książek i wielu innych materiałów drukowanych. W codziennej pracy używamy technologii druku offsetowego i cyfrowego. Doskonale skoordynowane procesy drukowania, przetwarzania, a także wysyłki pozwalają nam zaoferować bardzo niskie ceny.

537 [zasłonięte] 77 55

[zasłonięte]@pressprint.pl

pressprint

NOTESY BLOCZKI REKLAMOWE A5 100 szt FULL KOLOR

OPIS PRODUKTU

Oferujemy druk w pełnym kolorze 100 sztuk notesów / bloczków reklamowych z indywidualnym nadrukiem. Wykonywane przez nas bloczki klejone są u góry zapewniając trwałe połączenie karteczek notesu. Jednocześnie zastosowany specjalny klej pozwala na ich łatwe i równe odrywanie.

Termin: 4-5 dni + wysyłka

Dodatkowo: Wykonanie projektu kosztuje 30 zł

 

CENA ZAWIERA
  • 100 sztuk notesów / bloczków reklamowych
  • Wymiary notesu: 148 x 210 mm (A5)
  • Papier: offset 90 gm
  • Kolor: 4+0 (pełen kolor,jednostronnie)
  • Klejony bok: górny (krótszy)
  • Ilość kartek w notesie: 50 szt.
  • Ilość notesów w komplecie: 100 szt.
  • Usztywnienie: ostania karta z kartonu 200g/m2
JAKIE PLIKI WYSYŁAĆ DO DRUKU

Spady: 3 mm, rozdzielczość 300-350 dpi. Akceptowane pliki: PSD, PDF, TIFF, COREL (wersja X5), JPG. Pliki z programu WORD, Excel, Paint, Open Office - nie są plikami produkcyjnymi. Mogą służyć jedynie jako podgląd.

Sprawdź naszą ofertę - Wybierz format druku

FAQ - O czym my mówimy

Papier Grubość, gramatura

Litera „g” jest skrótem od "gramów na metr kwadratowy”, który oznacza ciężar i w związku z tym grubość - arkusza papieru. Na przykład, typowy papier do ksero to papier 80 g, papier firmowy 90 g, okładki katalogu zwykle około 300g, a wizytówki 350g. Idąc za tym przykładem papier 90 będzie papierem bardzo cienkim i giętkim, a papier 350g będzie papierem grubym i bardzo sztywnym.

 

Papier błysk czy mat?

Papier błysk jest to papier kredowany, którego powierzchnia jest błyszcząca. W odbiorze kolory na tym papierze zazwyczaj są postrzegane są jako te z większym nasyceniem i wyraźniejszymi barwami.

Papier błysk to najczęściej wybierany rodzaju papieru przez Klientów pressprint.pl. Papier matowy to papier, którego powierzchnia nie odbija światła, a pochłania. Kolory na tym rodzaju papieru często postrzegane są jako bardziej stonowane w porównaniu do papieru błyszczącego pomimo użycia takiego samego nafarbienia.

Nakład

Przy zamawianiu należy mieć na uwadze, że im większy nakład druku tym cena jednostkowa drukowanych prac jest niższa. Dzieje się tak ze względu na dość wysokie koszty przygotowania prac do druku. Zależność „im więcej tym taniej” występuje bez względu na produkt czy papier.

CMYK

skrót oznaczający 4 podstawowe kolory (Cyan, Magenta, Yellow, black) stosowane w poligrafii i w druku off-setowym i pokrewnym. Druk tymi farbami polega na mieszaniu ich ze sobą, za pomocą apli i punktu rastrowego (czyli małego punktu na wydruku, który widoczny jest pod lupą). Farby te ułożone pod odpowiednim kątem i z odpowiednią ilością punktów rastrowych na cal lub cm, dają różne odcienie barw i kolory.

    Do druku przeznaczone są wyłącznie pliki z grafikami w trybie kolorystycznym CMYK. Przygotowując projekt należy zatem tryb wszystkich grafiki zamienić z RGB na CMYK
  • czarne tekst powinny mieć wyłącznie jedną składową kolorystyczną (100%K), teksty które zawierają więcej niż jedną składową mogą spowodować problemy z tzw. pasowaniem druku (równym nakładaniem się farb drukarskich), co może skutkować rozmyciem kształtu liter.
  • najmniejsze dopuszczalne teksty to 5 punktów dla tekstów czarnych i 7 punktów dla tekstów kolorowych;
  • należy unikać drobnych tekstów w tzw. kontrze (np. białych tekstów na czarnym tle).
Oznaczenia kolorystyki

Tajemniczy skrót 4/4 używany jest do określania kolorystyki wydruków. Określa ona 4 podstawowe barwy, jakie stosuje się w poligrafii, czyli Cyjan (kolor zielononiebieski), Magentę (purpurowy), Yellow (żółty), i Black (czarny, określany również mianem kontrastu lub konturu). Zestawienie naszych 4 barw to w skrócie CMYK, z którego to połączenia możemy uzyskać niemal każdy kolor, jakiego potrzebujemy.

STUDIO GRAFICZNE

Posiadamy duże doświadczenie w projektowaniu graficznym oraz w przygotowaniu do druku. Wszystkie nasze projekty tworzone są w trosce o naszych klientów.

Cechuje je: efektowny wygląd, pomysłowość, skuteczny przekaz oraz dopracowanie.

Zakres naszego studia obejmuje: projekty wszystkich produktów, które znajdują się w sprzedaży w ramach drukarni internetowej pressprint

Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje

KONTAKT
PŁATNOŚĆ
  • mBank 19 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 556294
WYSYŁKA
  • przesyłka kurierska - 20 zł
UWAGI
  • 1. Kup teraz
  • 2. Przesłanie danych do projektu/ gotowego projektu od Państwa.
  • 3. Wpłata.
  • 4. Przesłanie propozycji i akceptacja projektu: prosimy o dokładne sprawdzanie projektów, szczególnie danych teleadresowych - po akceptacji za błędy nie odpowiadamy.
  • 5. Realizacja druku
  • 6. Wysyłka / odbiór osobisty