Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Norton David P. - Mapy strategii w biznesie

27-01-2014, 1:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 95 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3835830949
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 27-01-2014 01:26:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Norton David P. - Mapy strategii w biznesie
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]48935
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 496
Ocena: -
Waga: 0,79 kg
Indeks: 543[zasłonięte]02276KS
Rok wydania: 2011
Wydawca: GWP
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Norton David P.
Stan: Nowa

Opis książki

Podtytuł: Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Strategy maps
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie – mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom:

uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom;
zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu;
dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy;
znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować;
skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
Zobacz także...