Amerykańska aluminiowa łódź wędkarska
w komplecie z silnikiem i przyczepa podlodziowa
DANE TECHNICZNE:
Długość: 440 cm
Szer. : 180 cm
Kadłub: aluminiowy
Napęd: Mercury 25HP
Roczna gwarancja na silnik lub sprzedaz bez silnika
Zasilanie:akumulator
Zbiornik paliwa: 12L
WYPOSAŻENIE:
- 2 rozkładane fotele
- elektryczna pompa zęzowa
- zbiornik wodny na ryby z pompą wodną
- oświetlenie nocne łodzi (dziób, rufa)
OPIS:
Northwood ,amerykanska lodz aluminiowa , okolo 4,4 m dlugosci , bardzo dobra na wszystkie wody , niezwykle male zanurzenie. bardzo lekka , caly zestaw z przyczepa wlacznie szacunkowo 350 kg .silnik 25 HP w super stanie , z 3 osobami na pokladzie idzie w slizg niezaleznie od wagi pasazerow:) osiaga predkosc 40 -45 km/h
rozruch elektryczny i manualny , male zuzycie paliwa
PRZYCZEPA:
przyczepa z kolem zapasowym
Po wiecej informacji prosze dzwonic 733 [zasłonięte] 197
CALOSC W DOSKONALYM STANIE
Mozliwosc przetestowania na zalewie zegrzynskim
realizuje rowniez wysylke lodzi z usa na zamowienie
Chcialbym odpowiedziec na pare pytan , ktore zadawali mi kupujacy,.
Prezentowana lodz, jest wykonana z aluminium morskiego o najwyzszej wytrzymalosci, grubosc blachy wacha sie od 1,2 mm do 2,2m w zaleznosci od konstukcji , producenta i przeznaczenia. Wiele osob sadzi , ze lodzie aluminowe spawane sa lepsze od nitowanych pod wzgledem wytrzymalosci , nic bardziej mylnego, nie bede sie wdawal w szczegoly ,powiem tylko ze najmocniejsze lodzie produkowane przez najbardziej znane firmy takie chociazby jak Lund czy Alumacraft sa nitowane, odpowiedz na pytanie „dlaczego” od razu nasuwa sie chyba sama .Prawda jest,ze w USA lodzie spawane maja mniej wiecej tyle samo zwolennikow co lodzie nitowane ale to chyba tylko dlatego,ze spawane mozna dostac w nizszej cenie , dodam ,ze lodzie nitowane sa zdecudowanie latwiejsze w naprawie.
Wiele osob pyta dlaczego prezentuje lodzie bez kolumny kierowniczej , spiesze wyjasnic , tablica ,sterociag,przekladnia , kierownica zajmuje okolo 1/3 powierzchni uzytkowej lodzi a co za tym idzie zmniejsza sie komfort plywania i wedkowania, w Polsce malo kto wie ze sterowanie rumplem moze byc rownie latwe jak sterowanie z kierownica , na stopie kazdego silnika jest trim , ktory latwo ustawic tak , ze silnik na pelnym ciagu nie bedzie ciagnal w jedna lub druga strone ,o latwosci manewrowania lodzia sterowana rumplem chyba nie trzeba mowic.
Lodz sterowana rumplem zdecydowanie bardziej nadaje sie do trollingu niz lodz z kierownica