Nasze zasady: 1. Sprzedajemy tylko towar, który posiadamy w magazynie. Nie sprzedajemy wirtualnego przedmiotu!
2. Po zakupie, w kontaktach z nami, posługuj się swoją nazwą użytkownika na Allegro.
3. Domyślną formą zapłaty jest wpłata na konto . Wszystkie dane potrzebne do wpłaty znajdują się na stronach aukcji, są też wysyłane w e-mailu po wygraniu aukcji.
4. Jeśli chcesz wysyłkę ZA POBRANIEM, po zalicytowaniu wyślij nam e-maila, w którym wyraźnie stwierdzisz, że chcesz "POBRANIE" lub, że zapłacisz "PRZY ODBIORZE".
5. Towar wysyłamy następnego dnia po otrzymaniu wpłaty lub otrzymaniu e-maila z prośbą o pobranie. Korzystamy z usług Poczty Polskiej oraz kuriera DPD. Czas dostarczenia dla Kuriera DPD od momentu wysłania wynosi: 24h dla większych miejscowości lub 48h w przypadku mniejszych. Zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki spisanie protokółu reklamacyjnego. Bez sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych nie będą uwzględniane.
6. O wysyłce towaru klient jest informowany e-mailem.
7. Komentarz wystawiamy jako drudzy. Otrzymanie komentarza jest dla nas sygnałem, że przesyłka dotarła i transakcja przebiegła bez zarzutu.
8. W przypadku zakupu na kilku różnych aukcjach, kupujący ponosi jeden koszt wysyłki (koszty się nie sumują). Jeśli koszty wysyłki z kilku aukcji są różnej wysokości, obowiązuje najwyższy z nich. Przedmioty z poszczególnych aukcji są w takim przypadku wysyłane w jednej paczce.
9. W ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru kupujący ma prawo do jego zwrotu (z wyjątkiem sytuacji, o których mowa w art. 10 ust. 3
ustawy). Klientowi zostanie wówczas zwrócona równowartość towaru. Nie jest zwracany koszt przesyłki i odesłania. W przypadku zaistnienia pomyłki, co do wysłanego towaru, jeśli wina będzie leżała po stronie Sklepu SWL dodatkowo zostaną zwrócone koszty przesyłki lub przedmiot zostanie wymieniony na koszt Sklepu SWL.
10. Reklamacje przyjmowane są w ciągu 21 dni roboczych od momentu wysłania przesyłki.
W przypadku wystąpienia wad fabrycznych lub uszkodzeń w produkcie, kupujący odsyła przedmiot na swój koszt. Po jego otrzymaniu oraz uznaniu reklamacji sklep SWL wysyła przedmiot wolny od wad na swój koszt.