OPIS AUKCJI
WITAM NA MOJEJ AUKCJI
NA KTÓREJ OFERUJE NOWE OPONY ZIMOWE
NOKIAN WR D3
![](https://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcROwY7chjw48pj89NkNxhPmx0uG3wfM3rNHJotcRFh1RNlMYRs3Pw)
ROZMIAR 205 /55 /16 91 H
ROK PRODUKCJI 2011
GWARANCJA 2 LATA
NA INNYCH AUKCJACH SPRZEDAJEMY OPONY O INNYCH ROZMIARACH
DLA KLIJENTÓW ZWARSZAWY MOZLIWY MONTAŻ ZAKUPIONYCH OPON W NASZYM SERWISIE NA ŻOLIBORZU
OPONY SPRZEDAJEMY PARAMI
W RAZIE PYTAŃ DOTYCZĄCYCH AUKCJI PODAJĘ NR TEL 501-[zasłonięte]-031
NIE WYSYŁAM OPON ZA POBRANIEM
Opony zimowe Nokian WR D3 - TO,,
- Niezawodna przyczepność zarówno na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
- Skuteczne zapobieganie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
- Niskie opory toczenia, przyjazność produktu dla środowiska, ekonomiczna jazda
Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest solidnym wyborem dla małych i średniej wielkości samochodów rodzinnych oraz dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.
Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym.
Badania wykazały, że błoto pośniegowe na drodze jest większym zag
rożeniem dla kierowców niż lód czy aquaplaning. Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które aktywnie uczestniczą w zapobieganiu poślizgom na błocie pośniegowym. Testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, że nowa innowacyjna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) zapewnia jeszcze bardziej skuteczne odprowadzanie wody oraz błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu pomiędzy oponą a nawierzchnią, co podnosi bezpieczeństwo jazdy oraz powoduje zwiększenie limitu prędkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki również ułatwiają usuwanie wody oraz błota pośniegowego.
Niższe opory toczenia
Wnikliwie testowane rozwiązania zastosowane w strukturze i rzeźbie bież
nika opony WR D3 zapewniają dobrą stabilność jazdy oraz znakomitą kierowalność. Ponadto, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na poprawę wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony. Aby znaleźć optymalny bieżnik symetryczny, wykorzystano komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Nowe rozwiązanie pomaga zmniejszyć tarcie oraz stopień generowanego przez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję szkodliwych substancji do atmosfery.
Większy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
Idealna jazda zimą możliwa jest jedynie wówczas, gdy opony są w
dobrym stanie. Opona Nokian WR A3 posiada Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), dodatkowo wzbogacony o unikalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą. Ten opatentowany przez Nokian Tyres standardowy element zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie umożliwia jej precyzyjną pracę , zmniejsza stopień jej zużycia oraz obniża koszty eksploatacji pojazdu.
PROSZE SIĘ NIE SUGEROWAC NISKĄ ILOSCIĄ KOMENTARZY PONIEWAZ ZE WZGLĘDU NA ZMIANY REORGANIZACYJNE FIRMY ZMUSZENI BYLISMY UTWORZYC NOWE KONTO POPRZEDNI NASZ LOGIN TO u234 MIELISMY TAM PONAD 1000 POZYTYWNYCH KOMENTARZY
POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ZA ZAUFANIE