- Troelstrakade 351 2531 AH Den Haag
- Skontaktuj się z nami: +31 [zasłonięte][zasłonięte]59220
- E-mail: [zasłonięte]@qlshop.pl
Towar wysyła bezpośrednio dystrybutor na podany w formularzu adres kupującego.
Wysyłki realizowane są za pomocą poczty z singapuru, poczty z hongkongu oraz poczty chińskiej. W kraju przesyłkę dostarcza poczta polska. W chwili obencej darmowa przesyłka jest możliwa również dla klientow zamieszkujących Holandię. Zamówienia dostarcza NL Post
Sredni czas dostawy wynosi 15-25 dni roboczych, w skrajnych przypadkach może się wydłużyć maksymalnie do dni 60.
Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie w przeciągu 5 dni wysyłamy do klienta numer trackingowy przesyłki, gdzie klient może śledzić aktualny stan zamówienia.
Nigdy nie pobieramy dodatkowych kosztów za przesyłkę. U nas przesyłka jest DARMOWA.
Każdy towar wysyłamy w osobnej paczce, dzięki czemu ZAWSZE gwarantujemy darmową przesyłkę.
Nie ma możliwości łączenia paczek, na każdy asortyment klient dostaje osobny numer trackingowy.
Istnieje możliwość wysyłki do innych krajów europejskich niż Polska. W przypadku zainteresowania proszę przed zakupem o wcześniejszy kontakt i zapytanie czy przesyłka jest również darmowa.
Poprzez PAYu oraz tradycyjnym przelewem na numer konta
43 2490 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0440002 [zasłonięte] 001758
T-mobile Usługi Bankowe Alior Bank
1. ZAKUP PRZEDMIOTU
1a. Klient po zakupie ma 7 dni na wpłatę pieniędzy, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
1b. Po zakupieniu przedmiotu kontaktujemy się z dystrybutorem, zamawiamy przedmiot i w imieniu klienta nawiązujemy umowę pośrednictwa zakupu co oznacza, że kupujący wprowadza towar na teren unii europejskiej i automatycznie staje się importerem towaru. Zaznaczamy, że towar ten może być objęty opłatami celnymi ( cło, vat ). Opłaty te spoczywają na importerze towaru czyli kupującym. W chwili obecnej szanse, że towar zostanie objęty opłatami wynosi około 2%. JAKO JEDYNI W PRZYPADKU NALICZENIA OPŁAT ZWRACAMY 10% KWOTY !!!
1c. Kupujący po zakupie jest zobowiązany do wypełnienia formularza w którym musi podać swoje dane osobowe, adres na który ma przyjść towar oraz podanie modelu/koloru ( o ile dostępny był on na aukcji ).
2. WYSYŁKA TOWARU/DOSTAWA
2a. Towar wysyła bezpośrednio dystrybutor na podany w formularzu adres kupującego. Wysyłki realizowane są za pomocą poczty z Singapuru, poczty z Hongkongu oraz poczty chińskiej.
2b. Czas realizacji wysyłki wynosi od 15-39 dni roboczych. Czas ten w skrajnych przypadkach może ulec wydłużeniu do maksymalnie 60 dni ( Czas świąt w Polsce, bądź krajach azjatyckich )
2c. Średni czas dostawy wynosi 15-25 dni roboczych.
2d. Po zaksięgowaniu opłaty na naszym koncie w przeciągu 5 dni wysyłamy do klienta numer trackingowy przesyłki gdzie klient może śledzić aktualny stan zamówienia
2e. Nigdy nie pobieramy dodatkowych kosztów za przesyłkę. u nas zawsze przesyłka jest DARMOWA
2f. Kupujący powinien w obecności listonosza otworzyć paczkę i w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z opisem, bądź uszkodzenia towaru powinien wypisać protokół szkody. Tylko na podstawie protokołu kupujący ma prawo do roszczenia wobec uszkodzonego, wadliwego, bądź niekompletnego towaru.
2g. W skrajnych przypadkach urząd celny może naliczyć opłaty (cło, vat). Do pokrycia tych opłat zobowiązany jest kupujący, gdyż to on w świetle prawa jest importerem towaru. Pomagamy oczywiście w całej procedurze opłaty celnej oraz jako jedyni zwracamy 10% kosztów kupującemu!
2h. Każdy towar wysyłamy w osobnej paczce, dzięki temu ZAWSZE gwarantujemy darmową przesyłkę. Nie ma możliwości łączenia paczek. Na każdy asortyment kupujący dostaje osobny numer trackingowy.
3. ZWROTY TOWARU
3a. Klient ma prawo do zwrotu nienaruszonego towaru bez podania przyczyny. Czas ten wynosi 14 dni. Zwrot przyjmujemy tylko i wyłącznie jeżeli towar był nienaruszony czyli nie nosi żadnych śladów użytkowania. Tyczy się to głównego produktu jak i dołączonych do niego akcesoriów.
3b. W przypadku zwrotu prosimy o informację na adres mailowy. Podajemy wtedy kupującemu adres na który należy przesłać przedmiot
3c. Po otrzymaniu towaru i stwierdzeniu jego nienaruszenia wysyłamy pieniądze na konto wskazane przez kupującego. Czas ten wynosi 14 dni.
4. REKLAMACJE
4a. Każdy artykuł jest objęty gwarancją podaną przez producenta.
4b. Okres gwarancji wynosi od roku do dwóch lat i jest respektowany w kraju nadania produktu.
4c. W przypadku zaistnienia uszkodzenia towaru w okresie gwarancyjnym kupujący ma obowiązek poinformować nas o tym w terminie do 5 dni od daty wykrycia uszkodzenia.
4d. Uruchamiamy wtedy proces reklamacyjny. Kupujący po kontakcie z nami otrzymuje pełne informacje na temat dystrybutora i to z nim kupujący przeprowadza proces reklamacji.
5. PŁATNOŚCI
5a. Klient zobowiązany jest do wpłaty na konto w ciągu 7 dni.
5b. Respektujemy wpłaty tradycyjnym przelewem pocztowym, wpłatę na konto oraz przez firmę transferuj.pl
5c. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy towar i zobligujemy się do dostarczenia numeru trackingowego przesyłki w przeciągu 5 dni.
6. TOWAR
6a. Eksportujemy tylko i wyłącznie towar bezpośrednio od dostawcy. Opis, zdjęcia oraz produkty są własnością dystrybutora.
6b. Wszelkie znaki towarowe są własnością producenta i to dystrybutor wypuszcza towar na rynek.
7. POSTANOWIENIA OGÓLNE
7a. Kupujący akceptuje fakt iż towar jest wysyłany do niego bezpośrednio od dystrybutora z za granicy i czas oczekiwania na paczkę może się wydłużyć na co nie mamy aktualnie żadnego wpływu.
7b. Kupujący zdaje sobie sprawę, że po zakupie towaru staje się jego importerem na teren unii europejskiej i na jego barkach spoczywa obowiązek uiszczenia opłaty celnej w przypadku jej naliczenia.
7c. Jako, że kupujący zawiera umowę kupna z dystrybutorem w przypadku zwrotu/reklamacji kupujący po podaniu danych dystrybutora przez pośrednika powinien wszelkie sprawy załatwiać bezpośrednio z nim. Kupujący nie może obwiniać pośrednika za nieskuteczny proces zwrotu bądź reklamacji.
DLACZEGO WARTO ROBIĆ U NAS ZAKUPY ORAZ CO ODRÓŻNIA NAS OD KONKURENCJI?
- Dzięki bezpośrednim kontaktom z dystrybutorem jesteśmy w stanie zaoferować najlepsze produkty w najniższych cenach.
- U nas zawsze przesyłka jest DARMOWA!
- Zwracamy 10% kosztów w przypadku naliczenia opłat celnych.
- W przypadku zwrotu/reklamacji staramy się pomóc kupującemu załatwić daną sprawę, nie zostawiamy go samego.
ZAKUP PRZEDMIOTU OZNACZA AKCEPTACJĘ REGULAMINU