Nokia e75
|
Biznesowy telefon E75 prezentuje nowe menu poczty email. Wyposażone w funkcję Nokia Messaging, oferują użytkownikom rozwiązanie zapewniające dostęp do poczty prywatnej i biznesowej. Nokia Messaging oferuje dostęp do większości istniejących kont e-mail, również polskich dostawców, a wiadomości na telefon przychodzą automatycznie.
Nokia E75 udostępnia nowe, rozbudowane menu poczty email oraz pakiet narzędzi, zapewniający pełną obsługę folderów i wiadomości w formacie HTML, popularnych załączników, rozwijane widoki, a także możliwość sortowania wiadomości według dat, nadawców i rozmiarów. Oprócz udoskonalonych funkcji przesyłania poczty urządzenia te dają dostęp w czasie rzeczywistym do kalendarza, kontaktów i zadań.
Dzięki zaletom kompaktowej klawiatury QWERTY oraz bezpośredniemu dostępowi do poczty e-mail czytanie, porządkowanie i odpowiadanie na wiadomości przebiega szybko i sprawnie.
Dzięki Nokia Messaging telefon oferuje użytkownikom dostęp do poczty prywatnej i biznesowej poprzez większość istniejących kont e-mail, m.in. Yahoo! Mail, Gmail, Windows Live Hotmail, Interia, Onet czy Wirtualna Polska.
Kwestią serwerów telefon zajmuje się sam. Po chwili można już wysyłać e-maile oraz odbierać wiadomości, niekoniecznie siedząc w biurze czy przed domowym PC. Terminal wyposażono w pakiet narzędzi, który zapewnia pełną obsługę folderów i wiadomości w formacie HTML, załączników, a także możliwość sortowania wiadomości według dat, nadawców i rozmiarów. Urządzenie zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do kalendarza, kontaktów i zadań.
|
| KONSTRUKCJA |
| Typ urządzenia |
Smartfon |
| Typ budowy |
rozsuwany poziomy (Side-Slider) |
| Klawiatura sprzętowa |
numeryczna i QWERTY |
| SIEĆ |
| GSM |
850, 900, 1800, 1900 |
| WCDMA |
900, 1900, 2100 |
| ROZMIAR |
| Wymiary (wys. x szer. x grub.) mm |
111.8 x 50 x 14.4 |
| Masa (g) |
139 |
| TRANSMISJA |
| CSD |
Tak |
| HSCSD |
Tak |
| GPRS |
Class 32 |
| EDGE |
Class 32 |
| 3G |
Tak |
| HSDPA |
3.6 Mbps |
| KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA |
| Bluetooth |
2.0 |
| WLAN |
Tak, 802.11b/g |
| USB |
2.0 |
| typ USB |
microUSB |
| GPS |
Tak z AGPS |
| Ładowanie przez USB |
Tak |
| Złącze jack |
3.5 mm |
| WYŚWIETLACZ |
| Wyświetlacz główny |
kolorowy, TFT |
| kolory |
16 mln kolorów |
| rozdzielczość |
240 x 320 pix |
| wielkość |
2.4 cali |
| Akcelerometr |
Tak |
| Czujnik oświetlenia |
Tak |
| SYSTEM |
| System |
Symbian 9.3 S60
3rd Edition, Future Pack 2 |
| Procesor |
ARM 1136JF-S , 369 MHz |
| PAMIĘĆ |
| wielkość pamięci wbudowanej |
50 MB
125 MB RAM 256 MB ROM |
| karty pamięci |
microSD |
| karty pamięci - max wielkość |
16 GB |
| książka adresowa wielkość |
bez ograniczeń |
| APARAT |
| Aparat główny |
3,2 Mpix
zoom cyfrowy x8 |
| autofocus |
Tak |
| flesz |
LED |
| filmy |
Tak |
| Drugi aparat |
VGA |
| Wideorozmowa |
Tak |
| MULTIMEDIA |
| Radio |
Tak |
| Dyktafon |
Tak |
| Polifonia |
Tak |
| Odtwarzacz muzyki |
Tak |
| Odtwarzacz wideo |
Tak |
| KOMUNIKACJA |
| SMS |
Tak |
| Słownik SMS |
T9 |
| MMS |
Tak |
| IM |
Tak |
| Email |
Tak |
| FUNKCJE |
| Przeglądarka |
HTML |
| Java |
2.1 |
| Kompas cyfrowy |
Tak |
| Terminarz |
Tak |
| Alarm wibracyjny |
Tak |
| Profile |
Tak |
| Wybieranie głosowe |
Dla numerów i funkcji |
| System głośnomówiący |
Tak |
| Inne |
stoper: Nie; minutnik: Nie; SmartMessaging: Tak; HSDPA class 6 (download 3.6 Mbps / upload 384 kbps); SyncML i activesync; push to talk; VoIP; flash lite 3.0; |
| ZASILANIE |
| Akumulator |
Li-Ion 1000 mAh (model: BL-4U) |
| Czas czuwania w 2G (h) |
280 |
| Czas czuwania w 3G (h) |
264 |
| Czas rozmów w 2G (min) |
320 |
| Czas rozmów w 3G (min) |
252 |
| Czas odtwarzania muzyki (h) |
25 |
Telefon jest NOWY-ODNOWIONY!
Chętnie odpowiemy na wszystkie twoje pytania i pomożemy zrealizować zamówienie,
jestemy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00
Prosimy napisz do nas maila z każdym pytaniem.
Jeśli wpłat wpłynie przez PayU do 12:00 postaramy się wysłaś sprzęt w tym samym dniu.
Wysyłki są realizowane codziennie do godziny 15:00.
Paczki nadawane są kurierem lub firma InPost w zależności od formy podanej na aukcji.
Program zapewnia Kupującemu rekompensatę do 10.000 zł w przypadku, gdy:
- zapłacił za towar, ale go nie otrzymał;
- otrzymał towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie.
W kwocie rekompensaty uwzględnimy również koszt wysyłki towaru do 100 zł w przypadku, gdy:
- w transakcji Kupujący skorzystał z Płacę z Allegro za zakupy.
Rekompensata jest finansowana ze środków Programu Ochrony Kupujących, dlatego ani Kupujący, ani Sprzedający nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów!
Na rynku działamy od 2009 r. Nieustannie się rozwijamy. Na Allegro.pl zdążyliśmy już obsłużyć ponad 10 000 zadowolonych Klientów. W tej chwili to jedna z najlepiej ocenianych firm.
|
|
Zakupy u nas muszą oznaczać 110% zadowolenia!
Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia, powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z wszelkimi dodatkami.
Koszty wysyłki i odesłania towaru nie będą podlegały zwrotowi. Przed wysłaniem przesyłki należy skontaktować się z pracownikiem sklepu.
Kupujący akceptuje regulamin znajdujący się na stornie O mnie.
Nadal się wahasz? Sprawdź opinie w Internecie o naszej firmie, a pozbędziesz się ostatnich wątpliwości! Zakupy u nas to gwarancja profesjonalnej obsługi i zadowolenia!
Nasze towary objęte są 24 miesięczną gwarancją.
Nasza firma posiada:
|
1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) Profit Plus odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.
2. Kupujący traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym Profit Plus. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
3. W celu zgłoszenia niezgodności zakupionego towaru z umową (dalej: zgłoszenie) Kupujący powinien wypełnić formularz RMA dostępny na stronie internetowej lub skontaktować się z Biurem Obsługi listownie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
|