Opis aukcji
OFERUJEMY
Nożyczki do skórek firmy TOPINOX-SOLINGEN
U nas tylko 79 zł
Nierdzewne, antyalergiczne nożyczki przeznaczone głownie do obcinania paznokci u niemowląt i dzieci. Specjalnie zaokrąglone, bezpieczne końcówki służą również do obcinania brody, wąsów, oraz włosów nosa i uszu.
Wykonane z wyselekcjonowanej stali chirurgicznej, poddane zostały specjalnemu procesowi utwardzania poprzez hartowanie. Części tnące są ręcznie szlifowane, co gwarantuje ich perfekcyjną jakość. Nadające się do sterylizacji.
|
PORTFEL MĘSKI CAMEL ACTIVE B34-704 WYSYŁKA GRATIS
Kup Teraz! 161,00 zł
|
WALIZKA SAMSONITE CORDOBA DUO V93 28 001 31L
Kup Teraz! 479,00 zł
|
WALIZKA SAMSONITE CORDOBA DUO V93 28 003 68L
Kup Teraz! 599,00 zł
|
BIURO NA KÓŁKACH SAMSONITE X'BLADE WYSYŁKA GRATIS!
Kup Teraz! 469,00 zł
|
TORBA MĘSKA CAMEL ACTIVE 154 602 WYSYŁKA GRATIS
Kup Teraz! 815,00 zł
|
PORTFEL MĘSKI NICOLAS 47501 SKÓRA NATURALNA!!
Kup Teraz! 75,00 zł
|
PORTFEL MĘSKI HASSION 47501 SKÓRA NATURALNA!!
Kup Teraz! 59,00 zł
|
PORTFEL MĘSKI NICOLAS 50005 SKÓRA NATURALNA!!
Kup Teraz! 75,00 zł
|
ZESTAW MANICURE NIEGELOH-SOLINGEN Bijoux XL
Kup Teraz! 428,00 zł
|
PORTFEL MĘSKI CAMEL ACTIVE B34-732 WYSYŁKA GRATIS
Kup Teraz! 177,00 zł
|
PORTFEL MĘSKI CAMEL ACTIVE 146-703 WYSYŁKA GRATIS
Kup Teraz! 159,00 zł
|
TOREBKA DAMSKA LACOSTE M40 05 043 WYSYŁKA GRATIS!!
Kup Teraz! 369,00 zł
|
PORTFEL MĘSKI VIP Platinum 90 WYSYŁKA GRATIS!!
Kup Teraz! 129,00 zł
|
WALIZKA SAMSONITE LYRA KABINÓWKA V74 09 002 41L
Kup Teraz! 399,00 zł
|
DUŻE OBCINACZKI DO PAZNOKCI NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 12,00 zł
|
BIURO NA KÓŁKACH SAMSONITE PRO-TECT WYSYŁKA GRATIS
Kup Teraz! 579,00 zł
|
Zamówienie
Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) przy zamówieniach płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail potwierdzający zamówienie,
b) przy zamówieniach płatnych przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
Wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Jest to czas orientacyjny, liczony w dniach roboczych. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu szczególnie w okresie przedświątecznym.
Produkty przez nas sprzedawane są prawie zawsze na stanie w naszym magazynie. Mogą się jednak zdarzyć tymczasowe braki -np. jeżeli producent lub importer spóźni się z dostawą.
W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem, wysyłamy informację, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania.
Płatność
Zapłata przelewem na konto - Po licytacji serwis alle wysyła mail, w którym znajduje się numer konta i wszystkie inne informacje niezbędne do dokonania przelewu.
Zapłata za pobraniem - Napisz do nas mail z informacją o wyborze płatności za pobraniem w tytule maila koniecznie napisz "płatność przy odbiorze", w treści koniecznie napisz swój nick.
Zapłata gotówką - Możliwa w przypadku odbioru osobistego.
Uwaga - W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy płatności przy odbiorze.
Wysyłka
Adres wysyłki - Na życzenie możemy wysłać zamówiony produkt pod wskazany adres. W tym celu napisz do nas mail z adresem wysyłki w tytule maila koniecznie napisz "zmiana adresu", w treści maila koniecznie napisz swój nick.
Nie bierzemy pod uwagę adresów pisanych w przelewach.
Wysyłki poza granicę Polski są możliwe po wcześniejszej akceptacji podwyższonych kosztów przesyłki.
Zwroty
1. Towary na aukcjach konta skleplord są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.
2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Towar należy zwrócić na nasz adres.
3. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz niezniszczonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy.
4. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres [zasłonięte]@gmail.com
5. Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Nabywca w całości.
6. Po odebraniu towaru sklep niezwłocznie zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
7. Sklep nie wymienia towaru na inny kolor lub rodzaj. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.
Reklamacje
1. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności listonosza/kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Nabywcę i Listonosza/Kuriera. Tylko w tym przypadku reklamacja z tego tytułu zostanie uznana.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.
3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu.
4. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.
5. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
6. Jeżeli ujawnią się lub powstaną jakieś wady w terminie do 24 miesięcy od daty zakupu towar zostaje naprawiony. W tym przypadku klient dostarcza produkt do sklepu na własny koszt.
7. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.