Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOŚNIK reklamy ZAWODY firmowe ZEWNĘTRZNA imprezy

26-01-2015, 14:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik EzeQiel
numer aukcji: 4986709718
Miejscowość Kobyłka
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-01-2015, 14:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dla jednych koszulka sportowa
- sprzęt sportowy
Dla innych nośnik informacji
- reklama i sponsoring

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU!


Jakość lepsza niż dobra!
"BIBS - model angielski"
sports and marketing, koszulka sportowa, marker reklamowy
Dla najmłodszych adeptów:
maluszki- XS;
żaki - S;
młodziki – S/M
Produkujemy również większe i duże rozmiary dla:
trampkarz – M/L;
junior – M/L/XL;
senior – L/XL/XXL
ŻÓŁTA
ZALETY i PRZEZNACZENIE NASZEGO PRODUKTU:
I. Sportowa
ZASTOSOWANIE NA: meczach, zawodach, klubach sportowych, ligach piłkarskich, eventach, spendach, piknikach rodzinnych, wyprawach grupowych, treningach.
II. Reklamowa
1. NOŚNIK REKLAMY
firmy,
klubu;
szkoły;
drużyny;
sponsora;
zawodów;
organizacjie,
zawodnika;
- poprawia wizerunek, wzmacnia przekaz reklamy bardziej rozpoznawalnej
- klient bardziej nabiera zaufania firmy, która jest sponsorem (klubu, zawodnika, rozgrywek ligowych, eventów) potem podejmuje decyduje się na zakup tej właśnie usługi lub produktu;
BIAŁA
2. SPONSORING SPORTOWY
  • promocja własnej marki - zakodowuje i utwrwala w świadomości(nazwę, logo, przekaz);
  • logo firmy na naszym BIBS w oczach opinii publicznej wzmacnia wizerunek firmy jako odpowiedzialnej i przyjaznej dla swojego otoczenia;
  • promocja produktu w regioniebardziej rozpoznawalna, poprawia wizerunek(miasto,powiat,województwo);
  • buduje lojalność klient kibic <->produkt (np.: Samsung <-> Chelsea Londyn inny: bwin <-> Real Madryt czyli więź: klub/zesół <-> sponsor/reklamodawca -> transfer pozytywnych emocji do kibiców - klientów.
CZERWONA
3. PROMOWANIE - KLUBU - DRUŻYNY - ZESPOŁU
  • wyróżnia w środowisku sportowym na boisku, herb na piersi nazwa drużyny czy logo sponsora na koszulce to wyróżnia w grze, dodaje pewności siebie
  • numer - poprawia organizację gry podczas meczów( rozróżnia zawodników pozycje, dla sędziów i trenerów)
  • ksywki - moja ulubiona na koszulce, podczas gier ułatwia komunikację między zawodnikami, ułatwia organizację pracy nauczycielowi, trenerowi, skutecznie integruje ze sobą zawodników w drużynie.
4. ALTERNATYWNA REKLAMA DLA("nienachalna","przyjazna"): OGŁOSZENIA W GAZECIE, PRASIE KOLOROWEJ, DRUKOWANYCH BANERACH REKLAMOWYCH, ULOTKACH, SZYLDACH.
  • ciekawszy sposób zareklamowania;
  • praktyczny i estetyczny;
  • nowa przestrzeń nośnika w sporcie do wykorzystania (nie inwazyjna reklama - lubiana i akceptowana przez społeczeństwo);
  • tania forma reklamy zalet i zastosowań mnóstwo i na każdą okazję (imprezę, spotkanie na boisku na hali, piknik etc.
ZIELONA
BUDOWA KOSZULKI
Tkanina: poliester 100%
Obszycie: czarna lamówka
Stan: nowe
TABELA POMOCNICZA
ROZMIAR
WIEK
WAGA
WZROST
1. duży senior -XXL bez ograniczeń pow.100 kg pow. 180cm
2.
senior – XL
bez ograniczeń pow. 75 kg pow. 170cm
3.
junior – M
wiek bez określ. ok. 50 - 65 kg 155-169cm
4.
młodzik – S
8 – 11 latek ----------------- --------------
5.
żaki – XS
4-7 latek ----------------- --------------
6.
maluszki – XXS
2-3 latka -------------- ------------
KHAKI - MIEDZIANA
DOSTĘPNE KOLORY KOSZULEK:
1. Zielony (fluorosencyjny/panton)
2. Żółty (fluorosencyjny/panton)
3. Pomarańczowy (fluorosencyjny/panton)
4. Biały (fluorosencyjny/panton)
5. Czarny
6. Khaki miedziany- (fluorosencyjny/panton)
7. Różowiasty(fluorosencyjny/panton)
8 Czerwony - "krwisty"
9. Stalowy -"jak stal"
POMARAŃCZOWA
WŁAŚCIWOŚCI TECHNICZNE NASZEGO PRODUKTU:
  • taliowana = dopasowuje do ciała;
  • bardzo wytrzymała na szarpniecia;
  • nie nasiąka wodą i przepuszcza powietrze;
  • elastyczna ok 5-8cm,
  • wygodna w noszeniu;
  • po złożeniu w kostkę łatwo schować;
  • lekka;
  • rozciągliwa;
  • system oczek w materiale odprowadza ciepło i wodę;
  • nie przyswaja brudu, błota;
  • kolory fluorosencyjne;

SZYJEMY RÓWNIEŻ DWUSTRONNE
cena 20zł brutto za 1szt./ wystawiamy fakture Vat
np.
1. zielono - pomarańczowa
2. czerwono -biała
3. żółto - różowiasta
4. pomarańczowo - czarna
5. stalowo - pomarańczowa
6. mosiądz - zółta
7. czarno - czerwona
8. różowiasto - zielona
lub inna dowolna konfiguracja klienta
Kupując więcej KOSZULEK za wysyłkę płacisz tylko raz!!

KONTAKT
z naszym konsultantem:
tel.692 [zasłonięte] 538tel: 788 [zasłonięte] 691

zamówienia i zapytania u naszego konsultanta:
e-mail:[zasłonięte]@gmail.com
wsparcie i rozwiązania finansowania (reklama , sponsorzy)
e-mail:[zasłonięte]@gmail.com
Zobacz inne moje aukcje

ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ PLASTRONÓW NA EVENTY SPORTÓW ZIMOWYCH
Dla jednych koszulka sportowa
- sprzęt sportowy
Dla innych nośnik informacji
- reklama i sponsoring

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU!


Jakość lepsza niż dobra!
"PLASTRON - NARCIARSKI"
sports and marketing, koszulka sportowa, marker zimowy na narty
Dla najmłodszych adeptów:
maluszki- XS;
żaki - S;
młodziki – S/M
Produkujemy również większe i duże rozmiary dla:
trampkarz – M/L;
junior – M/L/XL;
senior – L/XL/XXL

ZALETY i PRZEZNACZENIE NASZEGO PRODUKTU:
I. Sportowa
ZASTOSOWANIE:
na narty;
eventach;
spendach;
snowboard;
wycieczki zimowe;
szkółki narciarskie;
piknikach rodzinnych;
zawodach narciarskich;
wyprawach grupowych;
imprezach integracyjnych;
1. bezpieczeństwo:
  • ułatwia lokalizacje na stoku, każdego uczesnika grupy;
  • poprawia widoczność na stoku szczególnie w dużym natężeniu narciarzy na stoku, przy wyciągu w dordze na stok narciarski lub w góry na wycieczkę
  • segregacja kolorami weryfikuje, której grupy należę(większy komfort zabawy i mniejszy stres)
  • podczas trudnych warunków pogodowych w górach poprawia widoczność uczestnika;
2. organizacja pracy:
  • poprawia organizację kiedy grupa uczestników podzielona jest na kolory pod względem (wieku, poziomu umiejętności)
  • przydział do określonego zadania;
  • przydział do odpowiedniego instruktora;
  • usprawnia rozywkę - integruje grupę w górach na nartach;
  • sprawia więcej radości z zabawy
3. zalety techniczne:
  • przystosowana do nakładana na kurtkę,
  • wygodna w noszeniu i podczas jazdy na nartach
  • dopasowuje się do ciała (opinające gumy)
  • otwór odpowiedni na kask (nie trzeba odpinać kasku)
II. Reklamowa
1. NOŚNIK REKLAMY
biura podróży;
agencji reklamowej;
instruktorów;
klubu;
szkoły;
drużyny;
sponsora;
zawodów;
organizacji,
zawodnika;
- poprawia wizerunek, wzmacnia przekaz reklamy bardziej rozpoznawalnej
- klient bardziej nabiera zaufania firmy, która jest sponsorem (wydażenia, zawodnika, wyjazdu, eventów,wycieczki) wzbudza zaufanie do klienta i wzmacnia sygnał pozytywnego wizerunku
- marka godna zaufania (z nadrukiem logo firmy, organizacji, biura turystycznego)
1. ZIELONY(fluorosencyjny/panton)
2. SPONSORING SPORTOWY
  • promocja własnej marki - zakodowuje i utwrwala w świadomości(nazwę, logo, przekaz);
  • logo firmy na naszym BIBS w oczach opinii publicznej wzmacnia wizerunek firmy jako odpowiedzialnej i przyjaznej dla swojego otoczenia;
  • promocja produktu w regioniebardziej rozpoznawalna, poprawia wizerunek(miasto,powiat,województwo);
  • buduje lojalność klient kibic <->produkt (np.: Biedronka <-> Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej inny: Playstation <-> NFL(usa/LM(euro) czyli więź: klub/zesół <-> sponsor/reklamodawca -> transfer pozytywnych emocji do uczestników wyjazdu/turystów - klientów.
2. POMARAŃCZOWY(fluorosencyjny)

3. PROMOWANIE - KLUBU - DRUŻYNY - ZESPOŁU
  • wyróżnia w środowisku sportowym na stoku narciarskim, znak firmowy na piersi nazwa firmy czy logo sponsora na plastronie to wyróżnia, buduje presiż w środowisku sportów zimowych
  • numer - poprawia organizację podczas zawodów(rozróżnia zawodników - ułatwia pracę dla sędziów i trenerów)
  • ksywki - moja ulubiona na koszulce, podczas zabaw ułatwia komunikację między zawodnikami, ułatwia organizację pracy nauczycielowi, instruktorowi, skutecznie integruje ze sobą zawodników w drużynie.
3. RÓŻOWIASTY(fluorosencyjny)
4. ALTERNATYWNA REKLAMA DLA("nienachalna","przyjazna"): OGŁOSZENIA W GAZECIE, PRASIE KOLOROWEJ, DRUKOWANYCH BANERACH REKLAMOWYCH, ULOTKACH, SZYLDACH. Praktycznie brak jakiej kolwiek możliwości formy reklamy na STOKU NARCIARSKIM (w tak szczególnym miejscu, gdzie wszystcy to narciarze i turyści - potencjalni klienci).
  • ciekawszy sposób zareklamowania;
  • praktyczny i estetyczny;
  • nowa przestrzeń nośnika w sporcie do wykorzystania (nie inwazyjna reklama - lubiana i akceptowana przez społeczeństwo);
  • praktyczna forma reklamy na każdą okazję (imprezę, wyjazd firmowy,na ferie, wycieczki z biura podróży etc.
4. KHAKI -miedziany-(fluorosencyjny/panton)
BUDOWA KOSZULKI
Tkanina: poliester 100%
Obszycie: czarna lamówka
Stan: nowe
TABELA POMOCNICZA
ROZMIAR
WIEK
WAGA
WZROST
1. duży senior -XXL bez ograniczeń pow.100 kg pow. 180cm
2.
senior – XL
bez ograniczeń pow. 75 kg pow. 170cm
3.
junior – M
wiek bez określ. ok. 50 - 65 kg 155-169cm
4.
młodzik – S
8 – 11 latek ----------------- --------------
5.
żaki – XS
4-7 latek ----------------- --------------
6.
maluszki – XXS
2-3 latka -------------- ------------
5. BIAŁY
4. BIAŁY(fluorosencyjny)
6. CZERWONY - "krwisty"
7. RÓZOWIASTY-(fluorosencyjny/panton)
8. STALOWY-"jak stal"