Autor:David MoldenData wydania:04/2009Stron:360 Tytuł oryginału: NLP Business Masterclass: Driving Peak Performance with NLP - 2 editionTłumaczenie: Aleksandra PodsiadlikISBN: 978-83-[zasłonięte]-1732-6Format: 158x235
Sukces poprzez zmianę
- Zwiększaj swoją efektywność we wszystkim, czym się zajmujesz.
- Stosuj zasady myślenia i zachowania pomagające rozwijać Twoje umiejętności.
- Poznaj narzędzia, metody i umiejętności konieczne do przeprowadzania zmian.
Tym, co czyni menedżera efektywnym, jest zrozumienie i zastosowanie narzędzi takich jak NLP. Ta książka daje przewagę konkurencyjną, której większość osób poszukuje przez całe życie.
Paul L’Estrange,
Global Business Development, Vertical Inc.
Kto NLP wojuje… jest skazany na sukces
Programowanie neurolingwistyczne to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin wiedzy. Możliwości zastosowania NLP są nieograniczone, a każdy kolejny praktyk przyczynia się do wzbogacenia tego zbioru zasad, modeli i narzędzi do nauki, komunikacji i zmiany, poszerzając pole oddziaływania NLP na coraz to nowe dziedziny.
Niniejsza książka stanowi wszechstronną i wyczerpującą prezentację zasad, modeli i technik NLP — swoiste podsumowanie ponad pięćdziesięciu lat aktywnego stosowania tej wiedzy w praktyce biznesowej. Docenisz ją bez względu na to, czy stawiasz dopiero pierwsze kroki w świecie programowania neurolingwistycznego, czy też szukasz źródła odniesienia dla posiadanej już wiedzy. Ten praktyczny przewodnik stworzony przez grupę wysoko wykwalifikowanych konsultantów NLP zawiera przede wszystkim sprawdzone wskazówki, jak wywierać większy wpływ w świecie biznesu, zostawić swój trwały ślad i osiągać ponadprzeciętne rezultaty.
Dziesięć zasad NLP:
1. Poszukuj nowych sposobów myślenia i działania.
2. Informacja zwrotna motywuje do działania, porażka osłabia energię.
3. Elastyczność to klucz do wywierania wpływu i kontroli.
4. Napotkany opór wskazuje na brak dobrych relacji z innymi ludźmi.
5. Istnieje spora różnica między intencjami a zachowaniem.
6. Masz wszystko, co konieczne do zmiany.
7. Jeśli inny człowiek potrafi, Ty też potrafisz.
8. Prawdziwe znaczenie komunikatu odczytasz z reakcji odbiorcy.
9. Wyobrażenia mogą się stać rzeczywistością.
10. Kontroluj swój umysł i ponoś odpowiedzialność za swoje działania.