Godny zaufania produkt, który chroni skórę dziecka przed efektami działania czynników zewnętrznych takich jak zimno, mróz czy wiatr.
Chroni wrażliwą skórę dziecka przed mrozem, chłodem i wiatrem.
Dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z nagietka i pantenolem nie tylko skutecznie chroni skórę przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi, ale redukuje zaczerwienienia i łagodzi podrażnienia.
Dodano 2[zasłonięte]012-03 14:38Jak pakujemy produkty? Znajomość sposobu zapakowania przesyłki pomoże Ci wychwycić ewentualne nieprawidłowości, które mogą wystąpić w czasie jej dostarczania. Produkty są przez nas pakowane zawsze razem z oryginalnymi pudełkami i całą ich zawartością. Niektóre artykuły o dużych gabarytach są wyjmowane z oryginalnego opakowania, żeby zmniejszyć koszt przesyłki lub umożliwić ich wysłanie listem (zawsze jednak wszystkie części oryginalnego opakowania znajdują się w przesyłce). Zawartość przesyłki zabezpieczona jest tekturowym kartonem i/lub folią bombelkową. Koperta opatrzona jest na stronie z adresem naszą pieczątką. Dla utrudnienia osobom trzecim dostania się do zawartości przesyłek, miejsce sklejenia koperty zaklejamy dodatkowo taśmą samoprzylepną. Oferujemy przesyłkę listem zwykłym ekonomicznym i zwykłym priorytetowym, ale pamiętaj, że nie możemy zagwarantować jej dostarczenia. Tylko przesyłki polecone są przez Pocztę Polską rejestrowane i można je reklamować w przypadku niedostarczenia. Nie oznacza to, że Poczta nagminnie nie dostarcza przesyłek zwykłych. Wysyłka Pocztą Polską Otrzymując przesyłkę listem poleconym przyjrzyj się dokładnie kopercie. Jeżeli cokolwiek wzbudza Twój niepokój (np. koperta jest rozdarta) zgłoś to listonoszowi i poproś o spisanie protokołu z taką informacją lub odmów przyjęcia. Najlepiej zawsze otwieraj przesyłkę przy listonoszu i sprawdzaj jej zawartość. Spisany przez listonosza protokół ułatwia procedurę ubiegania się o ewentualne odszkodowanie od Poczty Polskiej. Reklamacje zawartości przesyłki rozpatrujemy tylko w przypadku spisania protokołu przez listonosza i negatywnym rozpatrzeniu przez Pocztę Polską wystąpienia o odszkodowanie. Zgłoś nam zawsze, jeżeli zawartość przesyłki nie zgadza się z zamawianą.