Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
Zapraszamy do współpracy z BluePrint. Jeśli nie znalazłeś interesującego cię produktu, skotaktuj się z nami a my wystawimy dla Ciebie specjalną aukcję.
1. Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
2. Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.
3. Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.
4. Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.
5. Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.
6. Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.
7. Reklamacje i zwroty
Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie mailowym lub telefonicznym ze sprzedawcą.
- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.
- Rozpatrywane są tylko i wyłącznie reklamacje, do których został dołączony oryginał dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY
lub kopia fakturyw przypadku firm.
- W przypadku zwrotu towaru sprzedający nie zwraca kosztów transportu.
Klient – Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie
na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej
z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie mogą być uszkodzone. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem
nie mogą być zwrócone po zdjęciu opakowania ochronnego (folii).
Wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu (fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub obniżenia zwracanej kwoty.
Zwrot należy uzgodnić telefonicznie 793-[zasłonięte]-002 lub e-mailem [zasłonięte]@grupaonyks.pl. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych
przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.