NISSAN X-TRAIL SUV 4X4 LPG 2003/2004
- Wersja sport,
- Pojemność 1998,
- napęd 4x4 + 2WD + 4WD ( rodzaj napędu wybierany przez kierowcę lub wersja automatyczna)
- kolor bordowy,
- skórzana tapicerka + skórzana kierownica
- instalacja gazowa BRC z wtryskiem oraz lubryfikator sterowany komputerem
- ABS, ASR
- Centralny zamek
- 4 poduszki powietrzne
- Elektryczne szyby i lusterka
- Parktronic
- Radio z wyjściem na zmieniarkę lub modulator MP3
- Immobilizer
- System antynapadowy
- blokada skrzyni biegów
- odczepiany hak holowniczy
- dodatkowe halogeny dalekosiężne
- orurowanie (pałąg)
- homologacja na ciężarowe
Historia samochodu:
Jestem właścicielem Nissana od sierpnia 2008 r. Przede mną miał tylko jednego właściciela, który kupił samochód w salonie Nissana w Warszawie, tuż przed końcem 2003 r a wyjechał na drogi w 2004 r. prowadząc książkę serwisową. Po końcu okresu leasingowego (5 lat) sprzedał go mi. Od razu po zakupie zamontowałem w nim instalację gazową renomowanej firmy BRC z systemem lubryfikacji chroniącym dodatkowo zawory, zapłaciłem za nią przeszło 4 tys. Instelacja swietnie się sprawuje auto pali mi 10-14 litrów. Przy 250 tys. serwis zaleca wymienić łańcuch rozrządu ale znajomy mechanik polecił mi to zrobić wcześniej cała operacja kosztowala ponad 2tys zł tak wiec przyszły właściciel będzie miał ten wydatek z głowy. Oprócz wymian typowo eksploatacyjnych ( klocki hamulcowe, świece, żarówki, płyny itp.) w 2010 r. zmienione zostały przednie amortyzatory oraz kompletne sprzęgło. Auto ma wgniecenie na drzwiach, którego jestem jedynym autorem (powstało przy otwieraniu drzwi) jedną rysę z boku, na drzwiach, wykonaną pewnie jakimś kluczem przez bezmyślnego wandala oraz zarysowany tyny zderzak. W ubiegłym roku na parkingu ktoś wjechał w przedni prawy błotnik i połamał go, bo błotniki w x-trailach są plastikowe. Zmieniłem na nowy na ATUOCASCO. Silnik pracuje cicho, skrzynia pracuje idealnie, zawieszenie bez luzów, klimatyzacja działa, skórzane fotele są wygodne, generlanie w aucie wszystko działa bez zarzutu. Byliśmy nim w Holandii, w Skandynawii i nigdy nas nie zawiódł. Fajny w aucie jest napęd na 4 koła. Można go włączyć, można ustawić napęd na tylne koła albo uruchomić funkcję automatyczną, gdzie komputer sam dołączy napęd 4X4 kiedy samochód zacznie tracić przyczepność.
Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT 0% - samochód ma homologację na auto ciężarowe.
Chętnie zamienię na mniejsze, tańsze auto lub 1;1- cena przy zamianie 26 tys.
|