Do sprzedania oryginalny Nissan Sunny GTI-R. Oryginalny czyli taki który został wyprodukowany z kierownicą po lewej stronie. Takich aut wyprodukowano około 600szt. Pozostałe to Pulsary na rynek Japoński z kierownicą po prawej stronie.
Na wstępie powiem że nie jest to biedronkowa okazja cenowa i nigdy już nie będzie. W tym stanie auto raczej będzie przybierać na wartości.
Jest to mega okazja na posiadanie unikatowego auta w bardzo unikatowym stanie.
Samochód posiadał jednego właściciela w Niemczech. W Polsce jestem jego trzecim właścicielem. Poprzednich dwóch znam personalnie. Jednym był znany artysta który sprowadził go do kraju a drugi to ten od którego kupiłem ja. Na wszystko są dokumenty potwierdzające razem z instrukcjami itp.
Samochód trafił do mnie w dość dobrym seryjnym stanie kilka lat temu. Oczywiście ze względu na wiek posiadał jakieś mankamenty blacharskie i mechaniczne.
W moich rękach auto zostało odbudowane do stanu wzorowego oraz zmodyfikowane.
Mechanicznie wszystko jest sprawne. Silnik jest sprawdzony i odświeżony. Założone są nowe panewki, metalowa uszczelka pod głowicę i śruby ARP.
Blacharsko samochód jest porządnie zabezpieczony. Usunięte wszystkie ogniska korozji. Odświeżony lakier.
Jeżeli ktoś będzie chciał więcej szczegółów to proszę dzwonić +486[zasłonięte] 00604. Nie odpisuje na smsy.
Jak ktoś będzie zainteresowany konkretnie to o cenie też mogę pogadać.
Poniżej lista rzeczy które auto posiada dodatkowo.
- 360KM 430 Nm. Strojenie Tomaracing
- Panewki ACL
- uszczleka głowicy Cosworth
- szpilki głowicy ARP
- oil block adapter Mazworx z podstawą filtra GREX i chłodnicą oleju MOCAL
-wtryski 630 Siemens/Deka
- pompa paliwa Walbro 255
- usunięte ITB. Jedna prepustnica
- turbo GT2871R z mocnym aktuatorem
- Blow off HKS Style
- duży FIMIC
- filtr grzybek HKS
- alu chłodnica wody JDM
- wentylatory Spal x2
- kolektor wydechowy JDM
- wydech 3"
- oil catch tank
- komputer VEMS z 3,5 barowym map sensorem, czujnikiem temp pow. zasysanego AEM i sondą szerokopasmową.
- cewki Splitfire
- kontroler doładowania EBC Grredy Profec B II
- zegar ciśnienie oleju, temp oleju, temp wody
- zawieszenie Tein SS z EDFC (regulacja twardości zawieszenia z kabiny)
- trochę poliuretanów w zawieszeniu
- Hamulce przód 300mm z zaciskiem 4 tłoczki Brembo. Tył z Skyline R33 z zaciskiem 2 tłoczki
- Hydrauliczny hamulec ręczny z pompą Wilwooda
- zabezpieczone nadwozie i odświeżony lakier
- felgi OZ Superturismo WRC 7J 16", opony 195/45 Federal SS
- kierownica Sparco
- akumulator przeniesiony do bagażnika
GTI-R vs SUPRA 700KM
http://www.youtube.com/watch?v=1TK-085RLVY
Więcej zdjęć
http://www.fotosik.pl/u/sledziu80/album/[zasłonięte] 14659