Jedyna taka okazja ! Oferta ważna tylko przez miesiąc. Po tym czasie zaczynam przygotowywać samochód do sezonu 2015 i już nie będzie na sprzedaż :) - przynajmniej nie po tej okazyjnej cenie.
Jak ktoś by nie wiedział, to samochód zakupiony w Japonii w 2008 roku . Brał tam udział w eventach D1 GP , D-dog i wielu innych. Jestem w posiadaniu DVD z upaleniem go przez samego Keiichi Tsuchiya - wraz z jego autografem na pudełku (dodam za free ;) )W 2008 roku, już w Polsce, z silnikiem sr20det samochód wygrał serie TDC .
Po sezonie 2008 w obawie przed kłopotami z sr'em , silnik ten został sprzedany, a zamiast niego zakupiony FABRCZNIE NOWY silnik V8 LS3 z Camaro 6.2l. Silnik został przygotowany - wzmocniony przez Robbiego Bolgera z Australii . Za sam GOŁY silnik zapłaciłem wtedy 60 tyś zł ! Co w silniku zmieniono nie wiadomo niestety, z wyjątkiem takich rzeczy które widać czyli przepustnica, komputer z ls1 itp. Ale silnik został zmodyfikowany pod sporo większą moc niż seryjne 400kilka koni :) Po zmianie kolektorów i wydechu obecnie moc to 530km i 720nm więc całkiem nieźle jak na [u]wolnossący[/u] motor i to właściwie zupełnie nie wysilony jakoś specjalnie :) Na chwile obecną chyba nie ma tak mocnego wolnossącego auta na Polskiej scenie driftingowej :)
Wracając do historii ; Auto "budowało się" aż do roku 2014. Czas odbudowy biznesu + kilka innych perypetii życiowych nie pozwolił na zbytnie przyspieszenie tempa. Obecnie auto jest już skończone w 95%. Do poprawy zostaje układ kierowniczy którego poprawa wymaga niestety cofnięcia silnika lub zmiany kierownicy na lewą stronę. Obecnie problemem jest zbyt mocno załamany krzyżak przez co kierownica nie odbija jak należy. Bez cofnięcia silnika lub zmiany na lhd nie ma możliwości ustawienia tego jak należy. Ewentualnie można się pobawić w relokacje rozrusznika (podobno możliwe) ale nie badałem tematu osobiście.
Obecnie samochód ustawiony na tyle ile to możliwe, ale jak dla mnie to ciągle nie to. Zbyt duża walka z kierownicą i średnia przewidywalność.
Do przemyślenia też konwersja na skrzynię biegów z BMW. Skrzynie t56 słyną z niesłychanej "precyzji" i zawodności, a w tej już coś tam słychać niestety. Jeździ i nic się nie dzieje, ale osobiście już bym nie ryzykował sezonu z tym co jest. Zaplanowana w sumie konwersja to kwestia wydania 2tyś euro i po tym zabiegu można wkładać skrzynie z bmw kosztujące po 800 zł i znoszące znacznie więcej niż nawet tramec magnum :D
I to tyle. Po zrobieniu tych rzeczy mamy gotowe auto do walki w najlepszych ligach. Można śmiało zastanawiać się nad dalszym podnoszeniem mocy poprzez kompresor czy turbine. Potencjał do 1000km :)
Bardzo wielu rzeczy nie pamietam, ale tak po krótce lista :
Buda obspawana- usztywniona
Klatka by race-cages
Szyby poliwęglan nierysujący się.
Szyba przednia podgrzewana z systemem przeciw parowaniu. ( nie wymaga żadnych magicznych "wiatraczków" podczas deszczu )
Lekkie błotniki przód
Lekka maska karbon
Do wszystkiego zrobione formy - w każdej chwili każdy element karoseryjny za 200zł !
Skrzydło INGS+1
Lampy tył ledowe + dwie nowe w pudełku typu Lexus prosto z Japonii :)
Auto na mega kultowych i kosmicznie drogich felgach VOLK RACING GT-C . W komplecie 6 sztuk 18" na tył i 4 sztuki 17" na przód. Do tego dokładam w gratisie "ileś tam naście" kół treningowych 18" typu z mazdy rx8 i inne.
Fotele Bride ORYGINALNE . Obecnie w miejscu kierowcy fotel Sparco ale do auta dodam bride'a którego wymontowałem ze względu na przeterminowaną homologacje.
Pasy ORYGINALNE Takata
System gaśniczy Sparco + dodatkowa gaśnica zgodnie z wymaganiami Drift Masters
Wyłącznik prądu OMP
Hamulec ręczny shift-r
Pedalbox z regulacją siły hamowania przód-tył
Kierownica Nismo + naba
Zawieszenie z regulowaną twardością, wysokością Greddy
Wahacze, zwrotnice itp driftworks (zupełnie nowe!) + kilka własnych patentów do przekazania.
Zrobiony mega wielki skręt (relokacja magla itp)
Hamulce Nissan Skyline
Wężyki hamucowe w oplocie .
Tarcze EBC przód i tył
Szpera Cusco 2way + dodaktowy dyfer ze szperą Kaaz gotowy do szybkiej wymiany na zawodach. Dodatkowo kilka dyfrów z różnymi przełożeniami.
Piasty i półosie z GTR'a - wzmacniane, toczone i utwardzane na zamówienie.
Sprzęgło z Corvette
Tarcza by Radzikowski (nowa!)
Koło zamachowe lekkie Titan motorsport
Swirl pot, dwie pompy paliwa,dwa filtry węże w oplocie skręcane. Dodam w gratisie zbiornik paliwa "bezpieczny" - ja nie uważałem żeby montownie go było dobrym rozwiązaniem, więc zamieniłem na zwykły.
Duża chłodnica wody pod robiona zamówienie + wentylatory Spal - nie ma opcji grzania się silnika !
Chłodnice oleju i wspomagania
Miska oleju przerobiona pod sanki.
wymieniony nowy olej i filtr
Kolektory wydechowe + wydech robione na zamówienie (samo to 14tyś zl !) -zdjęcia z budowy do wglądu
Wszytko strojone przez HPG
Końcowa cena projektu około 180 tyś zł ! Na chwile obecną mam nieco dosyć i jak dostanę 80 tyś to oddaje wszytko bez płaczu : ) A jest to spora okazja, bo to tak naprawdę cena silnika z osprzętem i felg :D Nie ma absolutnie żadnej opcji żeby wybudować takie auto za te pieniądze !
Zero opcji negocjacji . Jak pisałem na początku - oferta ważna przez miesiąc.
Kontakt [zasłonięte] @driftingo.pl