Profesjonalny samochód wyczynowy do driftu oraz TimeAttack.
(na drugiej aukcji to samo auto w lepszej specyfikacji: http://alle/ShowItem2.php?item=500[zasłonięte] 7470 )
Auto m.in.:
wygrało IIIr. Driftingowych Mistrzostw Polski 2012.
W pełnej specyfikacji driftowej zrobiło czas 1.47 na Torze Poznań (po przerobieniu zawieszenia czasy 1.39 w zasięgu)
Budowany bez oszczędności na najlepszych komponentach. W Polsce są tylko dwie s13 zbudowane w tym standardzie.
Większości części, które są w tym aucie nie spotkasz w innych autach do driftu, które są na rynku.
Dzięki temu jest to auto praktycznie bezawaryjne.
Cena dla znających temat wyjątkowo okazyjna.
Film: www.youtube.com/watch?v=YH9tv6PutPo
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE
1. Silnik:
o wyczynowy silnik zbudowany przez Tomson Motorsport
o Moc ok. 510KM + 75KM Nitro.
o SR20VE , 2.0L,
o Głowica:
o VE po portingu,
o modyfikacje VVL Maxworx
o Kute tłoki, kute korby
o Panewki ACL Race
o ATI SuperDamper
o Wszystko wyważone
o 1000 innych dupereli.
2. Układ paliwowy:
o Listwa + inne: custom Tomson Motorsport
o Wtryski 850ccm Siemens,
o AEROMOTIVE regulator,
o Swirlpot, instalacja w bagażniku, etc.
3. Układ zapłonowy :
o Instalacja + rozwiązania custom Tomson Motorsport
o zbudowany na bazie 4 wyczynowych cewek MSD BLASTER SS
4. Układ dolotowy:
o instalacja, orurowanie custom Tomson Motorsport
o przepustnica Q45,
o wyczynowy carbonowy kolektor dolotowy na trąbkach liczony i budowany customowo pod ten silnik,
o PRECISION TURBO Intercooler,
o HKS Blow-off,
o KN Filtr
5. Układ wydechowy:
o Turbo BORG-WARNER twinscroll,
o TIAL wastegate,
o kolektor TwinScroll,
o wydech lekki
6. Układ chłodzenia:
o KOYO chłodnica
o SPAL wentylatory,
o DAVIES CRAIG Elektryczna pompa wody z kontrolerem
o SAMCO rury
7. Zawieszenie:
o Przód: wachacze, drążki Driftworks, zwrotnice custom
o Tył: kompletne Driftworks – zwrotnice, wachacze, drążki
o Gwint: Tein SuperDrift
o Stablilizatory Tanabe
o Modyfikacje customowe.
8. Napęd:
o Sprzęgło: X-treme Performance – wyczynowe, dwutarczowe sprzęgło z dociskiem i kołem zamachowy
o Skrzynia: konwersja RB25
o Przełożenia: 3.69 + 4,4 + 5,15NISMO
o Półosie: Nismo GTR , 1000KM
9. Elektronika:
o Komputer: DTA Standalone
o Instalacja elektryczna: zbudowana od zera.
10. Buda
o Przeróbka PS13
o Budy rozebrane, wypiaskowane,
o Nadwozie odelżone, wzmocnione, przygotowane pod wyczyn,
o Body: PS13, RocketBunny widebody, lampy carbon, szyby poliwęglan, etc.
11. Hamulce:
o Pedalbox OBP , pompy WILWOOD,
o Regulator Tilton
o Wyczynowy ręczny hydrauliczny RaceUK
o Zaciski tył R33 GTS
o Klocki DS3000
o Przewody stal oplot
12. Inne
o Wnętrze: Deska carbon, fotele Recaro + Sparco, Kierownica OMP,
o Nitro: NX Express
o Gaśnica centralna OMP + gaśnica standard OMP
o Koła: Skręcane 3-częściowe – 4x OZ Mito
(wyświetlacz z ostatniego zdjęcia nie w tej specyfikacji)