Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nissan Patrol Y61 4,2 D, Faktura VAT

17-09-2014, 18:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41 900 zł     
Użytkownik gentlemann
numer aukcji: 4574548280
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 553   
Koniec: 17-09-2014 17:51:25

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 280000
Pojemność silnika (cm3): 4200
Moc silnika (KM): 116
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Elektryczne lusterka, 4WD
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nissan Patrol Y61 4,2 D, Faktura VAT.

 

Cena z aukcji jest ceną netto. Dodatkowo VAT 23%.

 

Samochód kupiony przeze mnie 3 lata temu od lekarza. 

 

Pierwotnie miał zamontowany silnik 3,0, lecz ja kupiłem go już z silnikiem 4,2, który pracuje bez zarzutu, a samochód jest z nim zarejestrowany. Osobiście przejechałem nim ok. 20.000 km, z których zdecydowana większość przypada na wyprawę (nie przeprawę!) do Rumunii (ok. 3,5 tyś. km) oraz zimową wyprawę na płw. Kolski i na Nordkapp (8 tyś. km). Samochód sprawował się bez zarzutu.

 

Samochód jest zarejestrowany na 7 osób - dwa fotele z trzeciego rzędu, oryginalne, są w komplecie, stan. bardzo dobry, ale leżą na strychu...

 

Sprzedaję, ponieważ trafiłem Toyotę LC100 4,2 w świetnym stanie. Samochód ubezpieczony  (OC), stale jeżdżący.

 

Opis techniczny:

 

  1. Y61 - "długi" Patrol.
  2. Zderzaki off-road'owe z Fabryka4x4.pl - przedni, oraz tylny wraz z mocowaniem koła zapasowego (nie ma na zdjęciu, ale jest i należy do samochodu) oraz ramieniem do mocowania kanistrów (2 szt.) lub zbiornika na wodę.
  3. Progi off-road'owe - gama4x4.pl
  4. Wyciągarka - kupiłem fabrycznie nową, 2 lata temu w firmie Escape4x4 - XTR 15000 lb, zamontowana jak na zdjęciu, w pełni sprawna, obsługiwana zarówno przez przewód jak i pilotem bezprzewodowym.
  5. Oświetlenie dodatkowe:
  • lampy dalekosiężne na zderzaku - klasyczne, duży zasięg (wg wesem.pl do 400m)
  • lampy dalekosiężne w zderzaku - z firmy wesem.pl, niezwykle przydatne, świetnie świecą na jezdnię.
  • wyprowadzone na dach okablowanie do 4 niezależnych obwodów oświetlenia, każdy obwód zabezpieczony niezależnym przekaźnikiem, obsługiwane niezależnie przez przełączniki pod radiem/CD, jak na zdjęciu. Lamp nie ma, zostały zdjęte wraz z bagażnikiem dachowym, który zabrałem do Toyoty (lampki robocze po 6W, kable są poprowadzone z porządnym zapasem).
  1. W burtę tylną, lewą wbudowana jest na stałe przetwornica 600/1200W, zabezpieczona oczywiście niezależnym przekaźnikiem i przełącznikiem (jeden z przełączników pod radiem), podłączona do rozdzielnicy z tyłu - wysyłam liczne, dodatkowe zdjęcia na żądanie. Rozdzielnia posiada dodatkowe dwa gniazdka zapalniczkowe, oraz wyprowadzone złącza elektryczne, do podłączenia energożernych urządzeń - całość jest zasilana kablami łącznie ok. 25 mm2, przekaźnik 100A, bezpiecznik 100A
  2. Zostało poprowadzone okablowanie do kamery cofania (w komplecie z samochodem), kąt widzenia 170 st. i podłączone do ekranu LCD, na lusterku - zdjęcia na żądanie 
  3. Został dołożony drugi akumulator, identyczny jak pierwszy, oraz zbudowany dedykowany system elektroniczny (na rosyjskich diodach wysokich mocy) separujący akumulatory tak, że jeden służy do normalnej pracy, a drugi jest "hotelowy", przy czym w każdej chwili, poprzez jeden z przełączników pod radiem można je połączyć (przekaźnik 450A) i wykorzystać połączoną moc do wyciągarki lub do rozruchu (przydało się w arktycznej Rosji - temp. -33 st.).
  4. Samochód jest podniesiony o 2'' na amortyzatorach i sprężynach - Dobinson +400 kg.
  5. Dodatkowo jest zrobiony lift budy o 2''  na polibuszach - czerwone na zdjęciach, założone także podkładki pod sprężyny.
  6. Opony Goodrich AT, 33'', R15.
  7. 2 lata temu, zimą zakładałem nowe, wzmocnione sprzęgiełka na przedniej osi (na zdjęciu, na żądanie).
  8. 2 lata temu zostały wymienione krzyżaki oraz uszczelki wału.
  9. 1,5 roku temu - przegląd zacisków hamulcowych, 2 tłoczki wymienione na nowe, z kompletem uszczelek na wszystkich.
  10. Założony ponad rok temu fabrycznie nowy metromierz - widać na którymś zdjęciu.
  11. Chłodnica - otrzymała niezawodne, podwójne chłodzenie elektryczne - 2 potężne wentylatory wraz z dedykowaną kryzą aluminiową (na zdjęciu na żądanie).
  12. Radio z CD, obsługujące mp3, nowe, Pioneer. Ma USB. Głośniki wszystkie oryginalne.
  13. Na zewnątrz samochodu przyklejone zostały mocowania (rzepy) do moskitier zewnętrznych )przydaje się do spania w samochodzie). W tylnych oknach moskitiery założone na zdjęciu.
  14. Olej silnikowy wymieniony w tym roku.
  15. Klimatyzacja - w tym roku napełniana i czyszczona - ślicznie mrozi i grzeje.
  16. Samochód posiada przednią osłonę z 6mm aluminium - do osobnych negocjacji.
  17. Podnośnik typu Hilift 60'' - do osobnych negocjacji.
  18. Do samochodu mam komplet przełożeń 1:466 - do osobnych negocjacji (są na innej mojej aukcji).
  19. Do samochodu przynależy hak holowniczy (wpisany w dowodzie rejestracyjnym) - nie ma go na zdjęciu, wystawiłem na osobnej aukcji, ale dołożę do samochodu.
  20. Snorkel szczelny.
  21. Drabinka na dach - zakładana nowa, ze stajni fabryka4x4.pl

Ponadto z wyposażenia fabrycznego:

  • Elektryczne lusterka.
  • Elektryczne wszystkie szyby.
  • Skórzane fotele.
  • Szyberdach.
  • Klimatyzacja automatyczna.

 

Wszelkie pytania: 601[zasłonięte]272 lub 785[zasłonięte]528. Możliwe wcześniejsze zakończenie aukcji. Więcej zdjęć - na prośbę e-mailem.