Nissan Patrol K260 ( K-260 )
silnik 2.8td - taki jak w GR
rok prod. 1995 - ostatni wypust
Samochód przystosowany do walki w terenie i tak też był użytkowany. Brał udział w 3-4 amatorskich rajdach rocznie.
Dokonane modyfikacje:
-mosty pod resory
-koła BFG MT KM1 33"x12,5"x15"
-pancerny przedni zderzak
-wyciągarka XTR-12 (kupiona pod koniec 2011r.)
-nowy układ wydechowy
-odbudowana od zera instalacja elektryczna - uproszczona do minimum
-chłodnica i wiatraki od VW T4 2.5 TDI (mega wydajna)
-snorkel z włókna szklanego
-wywalone stabilizatory - lepsze wykrzyże
-i dużo innych drobiazgów ułatwiających rajdowanie.
Minusy:
-tu i ówdzie obcierki, zadrapanie i wgniotki (auto machniętnie w czarny mat)
-wybita prawa tylna nieruchoma szyba (póki co zaklejona folią)
-pęknięte lewe lusterko
-trzeba pomyśleć powoli o regeneracji turbiny, bo zaczyna już dymić trochę
Plusy:
-mega wysoki prześwit
-konkretna głębokość brodzenia + znikoma elektryka
-silnik rok po remoncie (pierścienie, tłoki, uszczelki, komplet! - stan perfekt - sprężanie super, ciśnienie oleju super)
-opony MT 33" w bardzo dobrym stanie
-chowane wentyle (drobiazg, ale bardzo wazny w terenie - nie urwiesz wentyli)
-wywalona tapicerka
-skórzane fotele oryginalne patrol - łatwo się czyści
-pancerne zderzaki przód i tył
-nowa wyciągarka XTR
-brak korozji !
-RAMA W SUPER STANIE ! Nie to co większość łachów na allegro, rama jest naprawdę super !
-blokada tylnego mostu
-prawie nowe sprzęgiełka AVM z przodu
Po ostatnim rajdzie (II. miejsce) wymienione wszystkie oleje (silnik, mosty, reduktor), filtry też, posmarowane wszystkie kalamitki (kto smaruje ten jedzie!), naprawione hamulce. Kolejny rajd bez żadnej awarii.
Samochód ubezpieczony na kolejny rok (do 03-2013).
Wszelkie pytania: 0-606-[zasłonięte]-502
Cena: 12.900,-
Dodano 2[zasłonięte]012-04 22:45Jak nie odbieram bądź jestem poza zasięgiem, proszę o SMS. Złapię zasięg to oddzwonię.