Witam, na tej aukcji licytujesz od 1 zł bez ceny minimalnej samochód:Nissan Patrol GR I Y60 w wersji długiej 7 os. z 1996 rokuKrótka historia samochodu:- Auto przyjechało do Polski od pierwszego właściciela.- Jestem jego Pierwszym w Polsce - ogólnie drugim właścicielem.- Garażowany i naprawdę zadbany egzemplarz.- Używany do codziennej jazdy + na weekendowe wypady z żaglówką.- Naprawdę regularnie i solidnie serwisowany.- Na chwile obecną jest w 100% sprawny.
- W samochód przez prawie 7 lat włożyłem naprawdę dużo serca i pieniędzy!
Serwis i naprawy:- ok 40 tyś km temu kompletny remont przedniego mostu (wszystko na nowych częściach)- ok 30 tyś km temu wsadzony nowy silnik z przebiegiem 90 tyś km. (stary się skończył)
- 2 lata temu podniesione zawieszenie (wymienione sprężyny + amortyzatory)- 1,5 roku temu - remont blacharki, konserwacja ramy- 10 tyś km temu założone dobre, terenowe opony BFG (są jak nowe)- Następna serwis za 7,5 tyś km (olej silnikowy, filtry, oleje w mostach)Dodatki:- CB Radio- Instalacja 220-230V- 4x Halogeny- Orurowanie + Progi- Solidny bagażnik dachowyPlusy:
+ Niesamowite właściwości terenowe+ Braki ognisk korozji+ Oryginalny przebieg+ Wszystko działa - od halogenów po elektryczne szyby!+ Opony w doskonałej kondycji+ Czysty i zadbany+ W pełni sprawny samochód - wsiadać i cieszyć się jazdą!
+ Skrzynia, reduktory, mosty, silnik, elektryka - wszystko działa jak należy!Minusy:
- Spore zużycie paliwa ~16 l/100km- Przedarta tapicerka fotela kierowcy
...naprawdę ciężko coś wymyślić :)Samochód sprzedaję ponieważ jest to moje 4 auto w rodzinie a obowiązki nie pozwalają mi nawet od czasu do czasu nim jeździć.Zapraszam na oględziny i jazdę próbną w Warszawie, która na pewno mile zaskoczy!Więcej informacji: (0) 796 [zasłonięte] 939Prawdziwa aukcja BCM od 1 zł - za ile wylicytujesz za tyle kupisz (bez ceny minimalnej)!Pozdrawiam i życzę miłej licytacji!
Z racji wielu powtarzających się pytań wyjaśniam:
- Auto posiada oryginalną blokadę tylnego mostu (DIFFERENTIAL LOCK) a także manualne sprzęgiełka przedniej osi.
- Dodaję także dla bardziej wtajemniczonych że, przy okazji podnoszenia samochodu zastosowano w tylnym zawieszeniu tzw. rzymską śrubę.
- Z racji wielu pytań o stan ramy potwierdzam, że o to także dbano. Rama przy okazji renowacji blacharki była zakonserwowana a także podreperowana (kilka spawów). Nie było potrzeby zastosowania większych napraw.
- W aucie zamontowany jest wysokiej jakości żelowy akumulator.
- Zarówno hak jak i instalacja elektryczna do przyczepy działają bez zarzutu.
Na prośbę zainteresowanych kupnem dodaję zdjęcia mostu oraz newralgicznych punktów ramy:
Przepraszam za ich jakość ale były robione telefonem.