Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nissan Patrol Biturbo 3.5d 403KM/813Nm

25-09-2014, 19:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 94 000 zł     
Użytkownik extrem4x4
numer aukcji: 4598724486
Miejscowość Rybarzowice
Wyświetleń: 814   
Koniec: 25-09-2014 19:05:22

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 3500
Pojemność silnika (cm3): 2993
Moc silnika (KM): 403
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania

Nissan Patrol Y61 z silnikiem BMW biturbo 3.5d -403KM/813Nm po tuningu.
To moc realna, wystrojona na hamowni w bezpieczny i sprawdzony przez nas sposób, a nie wydumana jak na większości ogłoszeń terenówek.
Samochód wykonany w Extrem 4x4.
Ukończony wiosną 2014r, przebieg po wykonaniu -ok. 3500 km (tylko drogowy !!!, nie był w terenie ,oprócz krótkiego filmiku :) i po trochu rośnie, bo auta używam na co dzień.


Bazą do przebudowy był Patrol Y61 -3.0d z 2000r. w najbogatszej wersji wyposażenia, sprowadzony w 2012r ze Szwajcarii z oryginalnym przebiegiem tylko 118000km, oczywiście bezwypadkowy w oryginalnym lakierze i super zachowany – w środku jak nowy.
Został całkowicie rozebrany „do śrubki", rama – wahacze – mosty - belki - zbiornik – wszystko piaskowane, a podwozie oczyszczone, lakierowane to wszystko 2 warstwami specj. lakierów, potem konserwacja wewnętrznych profili woskami, karoseria/rama, nowe śruby, przewody, itp.
Nic nie jest upaprane, ani zalepione przysłowiowym "bitexem"

Zmiany tuningowe - wszystko nowe:

- montaż silnika BMW 3.5d E61 na aluminiowym bloku -z 2010r , elektronika uproszczona, wiązka sportowa, komputer sportowy -indywidualne strojenie, wynik 403KM i 813Nm - ale wszystko bezpieczne, wyniki potwierdzone wykresem z hamowni,
doładowanie 3.0 bar, ustawienie bez nadmiernego kopcenia (osiągi, ale i oszczędność paliwa)
- silnik praktycznie nowy (bazowo był w super stanie i z niewielkim przebiegiem, ale profilaktycznie dla skontrolowania i tuningu został rozłożony i ponownie zmontowany na oryg. BMW cześciach) głowica po czyszczeniu z nagarów , polerowane zawory i gniazda, nowy kpl rozrząd - wszystkie łańcuchy i prowadnice, wszystkie uszczelniacze nowe, nowe pierścienie, usunięty EGR i inne badziewie ekologiczne, nowe elektrozawory turbin
- chłodzenie: duża sportowa chłodnica (3x bardziej wydajna niż oryginał BMW biturbo) , duży intercooler( +100%) + kierownice powietrza, wentylacje w masce , silnik nie ma żadnego kłopotu z chłodzeniem -nawet przy największych obciążeniach
- lekki sportowy wydech, cały z kwasówki 80mm przelotowy tłumik, ale  cichy 
- wydajniejszy układ paliwowy – zdublowane pompy (2 szt równolegle pracujące, 2 filtry i 2 smoki baku)
- sprzęgło i koło zamachowe sportowe, jednomasowe 260mm - na 1200Nm
- short shifter lewarka biegów ( krótkie skoki)
- dolot - duży alu airbox, + duży filtr sportowy z siatki nierdzewnej
- w mostach blokady cierne LSD przód/tył - 25%/75%  (mosty na nowych łożyskach -zestawy zwrotnic, kół, dyferencjałów, tak samo wszystkie uszczelniacze -oryg. Nissan)
- przyspieszone przełożenia mostów  - kpl zębatki i ataki, 4.11 ( żeby wykorzystać potencjał silnika)
- układ napędowy po całkowitym odnowieniu -wszystkie nowe łożyska, zwrotnice, uszczelniacze, oleje, smary
- wzmocniony przedni most przy zwrotnicach (tam gdzie gnie się najczęściej)- można skakać
- podniesiony tylny panhard na moście - ustawienie neutralne (nie pływa po drodze)
- całkowicie nowy uklad hamulcowy ( tarcze, klocki, przewody), usunięty ABS, regeneracja zacisków hamulcowych
- zawieszenie – amortyzatory rajdowe z regulacją twardości i zbiornikami
R-shox 2.7",
zwiększony skok kół, wystrojone przy montażu do tego samochodu.
- polibusze całego zawieszenia
- 4 x mimośrody wyprzedzające kąt zwrotnicy z przodu
- 4 x wzmocniona sprężyna +40
- nowe tylne wahacze -4 szt wzmocnione (+50%) i lżejsze z kwasówki
- zestaw przednich wahaczy wydłużający rozstaw osi ( rozstaw osi wydłużony dla lepszego prowadzenia + 40mm, wahacze z GQ)
- wzmocnione stabilizatory (+30%) i tuningowe łączniki na poliuretanie
- koła 5szt. -opony 285/75R16 General Grabber At2, felgi poszerzające 4-Mad 7x16ET(-35), dystanse aluminiowe ( szerokość 2060mm)

- poszerzenia nadkoli plastikowe + 100 mm na stronę, lakierowane pod kolor
- płyta ślizgowa-osłonowa, aluminiowa z przodu - ze stelażem wzmacniającym
- reflektory nowego typu, przód bixenon, tył lampy zespolone, led
- elektryka – cała wiązka odchudzona o elementy nieistniejące i pozostałości po starym silniku -profesjonalnie wykonana
- środek -fotele kubełkowe z regulacja i podgrzewaniem, obszyte pod kolor skórą w firmie Carlex (brak jakiejkolwiek skazy na plastikach i skórze- wygląda jak nowy)
- audio – system Poineer 6 głośników, subwoofer aktywny, wzmacniacz, itp.
- dodatkowe zegary cyfrowe z półką ( press oil. boost, Volt)
- Cb radio wbudowane w deskę
- kierownica- naba/pedały -wszystko oryginał Sparco
- akumulator żelowy Optima-Red

I jeszcze dużo innych drobiazgów...

Ogólnie samochód bardzo szybki i dynamiczny( 6 sek. 0-100Km/h i grubo ponad 200 km/h) ale również dość wygodny i nadający się na co dzień, jak również do podróży.

Prowadzi się rewelacyjnie i przewidywalnie.

Spalanie - jak grzecznie to ok. 10l/100km ON, jak niegrzecznie – to ok. 15-20L ON + komplet opon :)

Oczywiście luksusowe wyposażenie fabryczne jest całe :
– klimatyzacja automatyczna -climatronic (po kpl serwisie), szyby i lusterka elektryczne, grzane fotele, wspom. kierownicy, centralny zamek (dwa nowe kluczyki oryginał Nissan), elektryczny szyberdach, cała dokumentacja z importu i remontu-tuningu, hak 3.5t, itp.
Ogólnie, same części i to co zostało zapłacone współpracującym firmom zewnętrznym + auto bazowe to ponad: 120 000 zł, + wiedza i profesjonalne wykonanie.
Wykonanie podobego pojazdu w tej konfiguracji - to ok. 150 000 zł 
Patrol zrobił, co miał zrobić – tzn reklamę, udowodnił, że się da... , trochę nim pośmigałem – teraz jest do sprzedania, a ja mam kolejny ciekawy projekt w głowie.
Dla zainteresowanych pokaźna galeria krok po kroku z przebudowy.



Samochód opisany w Terenowo.pl
http://terenowo.pl/zmoty/2856-403-konny-patrol-by-extrem4x4-przeszczep-biturbo.html


Więcej na stronie Extrem4x4 w „samochody do sprzedania”
http://extrem4x4.pl/index.php/samochody-na-sprzeda/category/249-nissan-patrol-z-silnikiem-bmw-biturbo-diesel-35d-po-tuningu


Film o tym samochodzie możecie zobaczyć na:
https://www.youtube.com/watch?v=U79z5lNIfp4&list=HL140[zasłonięte]7864&feature=mh_lolz

Oczywiście jest możliwość dalszego tuningu - np klatka, blokady ARB, koła MT, wyciągarka, itp., zależy komu i do czego miałby służyć.
Pozdrawiam Adrian.

 

Kontakt :
600 [zasłonięte] 051
33 –[zasłonięte]497 96
604 [zasłonięte] 453

 

lub jak nie odbieram :
[zasłonięte]@extrem4x4.pl