Twórcy nazwali go TINEX
- silnik 5000 ccm V8 - 32v Mercedes 326 KM, 480 Nm, - zasilanie modyfikowany mechaniczny wtrysk paliwa Bosch K-Jetronic, - sprzęgło wzmocnione - 275 mm, spiekowe
- tuningowe koło zamachowe, - skrzynia biegów mechaniczna 5-b ,
- przyspieszony reduktor Nissan Patrol GR- 1.65 , - wzmocnione mosty Nissan Patrol GR,
- 2x blokada mostów ARB, wzmocnione obudowy, - zawieszenie 6-amortyzatorów Procomp MX6 z regulacją , skok kół ok 35 cm, - układ kierowniczy Nissan Patrol GR, 2x amortyzator skrętu, - zabezpieczenie przed wodą do 150 cm, - koła: Simex 35-10.5, - 2x wyciągarka -tył/przód -Superwinch 9.5, lina syntetyk + stalówka,
- 2x akumulator żelowy Optima, - ogromna chłodnica z tyłu,
-dodatkowo. chłodnica oleju oraz wspomagania, - konstrukcja przestrzenna ramoklatka na bazie Patrol GR, spawana stal 18G2A, wykonana od podstaw, - zbiornik paliwa 95 l, 2x pompa paliwa, - centralny układ gaśniczy Sparco, - wnętrze osprzęt Sparco fotele-pasy-kierownica, metromierz
- kamera cofania/lusterko z 10" kolorowym wyświetlaczem
- pełne wyposarzenie do jazdy
- części serwisowe i wiele innych udogodnień i przeróbek
|
Oto trochę jego historii.
Auto zostało stworzone od podstaw na zamówienie w znanej wszystkim wtajemniczonym w świat off roadu firmie extrem 4x4
Oto jego budowa
http://www.extrem4x4.pl/index.php/zbudowane-od-podstaw/category/36-tinex
Pierwotne złożenie było aby auto jeździło bardziej w przeprawach i tego podobnych terenach i tak się stało....
Jednak po 1 czy 2 sezonach właściciel tego auta postanowił jednak zmienić ściganie w błocie na cross country off road i za pomocą drugiej znanej wszystkim firmie Romana Popławskiego twórcy legendy przepraw "TANKA" został przerobiony do ścigania.
Oto link
http://www.autoservice-bis.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=10
Ja auto zakupiłem pod koniec 2011 roku, przeprowadziłem gruntowny serwis.W 2012 roku uczestniczyłem nim w kilku najważniejszych imprezach cross country w RP i zawsze dojechałem nim do mety...ba nawet na takim długim i wymagającym rajdzie jak MT Rally miał tylko jedna usterkę - zawiesiły się szczotki w alternatorze !!!
Tym autem pomimo tego iż zarówno ja jak i pilot uczyliśmy się tego fachu potrafiliśmy dojeżdżać do mety w przedziale pierwszej 10.
Auto było zawsze serwisowane i dopieszczone wiec jest naprawdę godne uwagi.Przeszło wszystkie "choroby wieku dziecięcego" wiec naprawdę każdy detal jest tam dopracowany do perfekcji dzięki temu naprawdę można na niem polegać.
Smoczyce lub TINEX-a jak kto woli sprzedaje z wielkim bólem z powodów prywatnych....To auto to naprawdę kawał dobrej roboty i wspaniałe auto do jazdy w terenie w bardzo okazyjnej cenie.
Zapraszam do kontaktu 602 [zasłonięte] 925
|