Nissan Patrol GR Y61 – po liftingu - 2003 rok
Przygotowany do turystyki w trudno dostępnych rejonach świata.
Na temat Patrola nie trzeba się specjalnie rozpisywać. Wszyscy zainteresowani znają możliwości tego samochodu wiec skoncentruję się na wyposażeniu seryjnym oraz dodatkowym zamontowanym w specjalistycznym warsztacie (CarTech4x4.pl), specjalizującym się w przygotowywaniu Nissana do wypraw, rajdów itd.
Wyposażenie seryjne:
- Silnik 3.0 TD z przebiegiem
- Stan licznika ok. 140 000 km
- Moc silnika 158 kM
- Manualna skrzynia biegów
- Liczba drzwi/ Liczba miejsc – 5/7
- ABS
- Airbag – 4 sztuki
- Elektryczne podnoszenie szyb – tył i przód
- Dach suwany, elektryczny
- Immobilizer
- Radio CD/USB Sony
- Przednie fotele ustawiane elektrycznie
- Skórzana tapicerka
- Klimatyzacja automatyczna (klimatronic)
- Elektrycznie podgrzewane i sterowane lusterka
- Elektryczne podgrzewanie przednich foteli
- Wspomaganie układu kierowniczego
- Zamek centralny
- Napęd 4x4
- Blokada tylnego mostu
- Rozłączany przyciskiem z kabiny stabilizator
- Kompas elektroniczny
- 3 kluczyki – oryginalne z pilotem
- hak holowniczy
Wyposażenie dodatkowe off-road:
- Lift 3 cale
- Sprężyny Dobinsons
- Amortyzatory Amada Extreem – gazowe z zewnętrznym zbiornikiem, możliwość regulacji twardości poprzez zmianę ciśnienia
- Wszystkie polibusze wymieniono na poliuretanowe – DRM
- Zamontowano regulowane drążki panharda
- Amortyzator skrętu ze sprężyną
- Tuleje mimośrodowe na wahaczach
- Zainstalowano koła Cooper STT 35/12,5r15 na felgach 10x15 et -40
- Zderzak przedni stalowy (4mm) przygotowany do montażu wyciągarki
- Zderzak tylny stalowy (4mm) z ramieniem na koło zapasowe
- Zmodyfikowano przełożenia w mostach – niezbędne przy montażu większych kół, oryginał Nissan
- Zamontowano progi z rur stalowych grubość 4 mm
- Snorkel – Safari
- Wymieniono tylne światła atrapy na działające
Każdy Patrol ma swoje wady fabryczne. W sprzedawanym egzemplarzu chcąc uniknąć problemów w “dalekich krajach” wady te zostały wyeliminowane:
- wymieniona chłodnica na aluminiową o dużej wydajności – zalecane w krajach afrykańskich
- na chłodnicy zamontowano 2 potężne wentylatory Spale – wisko wyleciało
- wymieniono skrzynię biegów na prawie nową – oryginalna leciutko haczyła się na 3 biegu
- Zregenerowano (na wszelki wypadek) kompresor klimatyzacji
- Wymieniono wtryski (na wszelki wypadek)
- Wymieniono pompę wtryskową (na wszelki wypadek)
- Rama oraz podwozie w stanie idealnym, oryginalnym
- Podrapane, porysowane elementy nadwozia pomalowane
- Wymieniono koło dwumasowe na jedno masowe aluminiowe - nie zawodne w odróżnieniu od oryginalnego dwu masowego.
- Wymienione wszystkie płyny – olej, płyn chłodniczy, olej w skrzyni, olej w mostach
- Wymienione uszczelniacze na gruszkach mostu
Samochód w stanie idealnym technicznym oraz wizualnym. Wnętrze zadbane, czyste, pachnące. Wszystko sprawne i gotowe do podróżowania.
Jestem drugim właścicielem tego pojazdu.