Samochód sprawny i jeżdżący choć wymaga solidnych prac blacharskich lub wymiany pewnych elementów –
np. błotniki, progi, burta bagażnika z tyłu samochodu.
W przeciwieństwie do blach – rama pojazdu naprawdę w porządku – bez dziur i łuszczącego się metalu.Samochód posiada silnik wolnossący – bez turbodoładowania. Taki model Patrola.Nie zauważyłem wycieków z bloku silnika ani skrzyni biegów.Biegi (drogowe i terenowe) nie wyskakują.Samochód nie przegrzewa się nawet po długotrwałej jeździe lub gdy stoi się w dużych korkach.Odpala bez „piłowania rozrusznikiem” przy największych mrozach jakie pamiętam czyli -15 stopni. Przy niskich temperaturach, przez pierwszą minutę, dwie, silnik chodzi trochę nierówno. W lecie oraz gdy po prostu jest ciepło, zjawisko nie występuje.Takie samo, niezmienne zachowanie silnika obserwuję od momentu kupna samochodu w 2006 roku.Po rozgrzaniu, silnik pracuje równo i z odpowiednim dla diesla dźwiękiem.Przyczyna to gęsty olej mineralny 15W40, na jakim jeżdżę.Po odkręceniu korka wlewu oleju przy pracującym silniku – brak przedmuchów.Wnętrze pojazdu – w stanie dobrym.
Samochód zarejestrowany jest na 7 osób – posiada trzeci rząd siedzeń.
Od momentu kupna w 2006 roku przejechałem nim 27 000 kilometrów wyłącznie po zwykłych drogach. Pomimo charakteru samochodu i naklejki na tylnej szybie, nie jeździłem nim po terenie.
Napędu 4x4 używam wyłącznie w zimie na zaśnieżonej lub śliskiej drodze oraz w lecie – kontrolnie, aby mechanizmy nie zastały się.
Wszystkie napędy sprawne, sprzęgiełka manualne działają idealnie - nowe !
Dysponuję prawie kompletną historią samochodu oraz spisem czynności serwisowych, napraw i wymian części, począwszy od 1994 roku.
Ważniejsze naprawy, których dokonałem:
- kompletna wymiana rozrządu zaraz po kupnie,
- wymiana końcówek wtryskiwaczy,
- regeneracja pompy wtryskowej,
- wymiana drążka kierownicy (długiego) oraz końcówek drążków,
- wymiana piór resorów tylnych + naprawa zawieszenia resorów,
- wymiana rdzenia chłodnicy
- wymiana sprzęgła wiskotycznego chłodnicy,
- wymiana termostatu,
- wymiana przewodów hamulcowych na miedziane,
- wymiana wszystkich świec żarowych na oryginalne NGK,
- kompletna wymiana układu wydechowego,
- wymiana sprzęgiełek piast przednich (producent: AVM).
Hak - dodaję go luzem.Hak nigdy nie był zamontowany w tym samochodzie i nie jest on odnotowany w dowodzie rejestracyjnym.
Jest nowy i oryginalny do Patrola 260.
Ubezpieczenie OC ważne do 05/01/2013
Przegląd ważny do: 28/02/2012
Naprawdę POLECAM - cena do negocjacji !
Kontakt: 600-[zasłonięte]-186
Miejsce odbioru - KRAKÓW