Silnik poskładany w RWD POWER / Driftshop
Obecnie autko wystrojone na około 370 km . Oczywiście jest możliwość zwiększenia mocy do 410 km.
Specyfikacja:
- wał korbowy nominalny
- dokupiony z małego przebiegu idealny blok trzymający nominalny wymiar cylindrów, bez owali
- panewki główne i korbowe ACL Race
- kute tłoki JE
- kute korbowody Eagle
- wyważony układ korbowo-tłokowy
- nowa pompa oleju oryginał Nissan
- nowa pompa wody
- stalowa uszczelka pod głowicę Cometic
- splanowana głowica i blok
- obróbka głowicy, gniazda zaworowe, zawory, wymienione uszczelniacze
- nowe Ygreki, popychacze, doregulowane minimalne luzy
- wałki HKS 256 ssący, 264 wydech
- zrobiony rozrząd, nowy napinacz itd.
- wszystkie uszczelki pod głowicę, turbo, downpipe
- nowe uszczelki kolektora ssącego oryginał Nissan
- uszczelka pod głowicę stalowa wielowarstwowa Cometic
- duża miska oleju
- wtryski 550cc Blitz
- węże turbo teflon w stalowym oplocie i dodatkowy rękaw termoodporny
- kolektor wydechowy równorurowy, DP 2.5/3 cale
- turbo GT2860RS
- duża chłodnica oleju
- duża chłodnica wspomagania
- sprzęgło ACT NS3-HDSS
- FMIC
- orurowanie intercoolera custom RWD POWER
- przepływomierz 300zx
- komputer Apexi Power FC
- elektryczne wentylatory Spal
- hydrauliczny ręczny K Sport
- zawieszenie XYZ Drift Spec
- regulowane wahacze tył
- dystanse 60mm tył
- duży skręt + wydłużone wahacze przód
- 2x Kubły Bimarco Expert + pasy homologowane
- deska flock
- Pełny Bodykit AutoR
- maska laminat
- klapa tyl laminat
- poszerzenia tył laminat
- przednie błotniki laminat
- zderzak przód +tył laminat
Telefon kontaktowy - 503 [zasłonięte] 002