Silnik:
-metalowa uszczelka pod głowicą (nie pamiętam czy cosworth czy cometic), tak czy inaczej od 3 lat nic się nie dzieje.
-wtryski 440cc z gti-r
-pompa deatschwerks dw200 , 255 litrów na h
-downpipe custom , ok. 3 cale
-turbo t25/380 z www.re5pect.pl , po półtora roku jazdy na 1.3b jest jak nowe, brak luzów.
-wydech przelotowy 2,5 cala
-sterowanie ECUMASTER det3 , strojony przez Michała Małeckiego http://www.maleckis.com/ -duży intercooler zawieszony na aluminiowym pasie z przodu.
-cały dolot z nierdzewki zrobiony rok temu, duża średnica(na życzenie zmierzę, również wykonanie Michał Małecki), na końcu filtr simota (nowy)
-nowy blow off hks ssqv IV (500km przebiegu)
-wiatrak elektryczny z czujnikiem zamiast wiskozy, auta nigdy nie udało się zagotować
-czujniki temperatury oleju, ciśnienia oleju, doładowania ze wskaźnikami w „kórniku” na desce.
-zalewane tylko valvoline vr1 10w40, wymieniany co 4-5 tys. Km razem z filtrem. Na valvo góra gra ciszej niż na motulu 300v;)
-nowy filtr paliwa, nowy przewód paliwowy do listwy, nowe przewody w oplotach aluminiowych do zasilania i spływu oleju z turbosprężarki, ogółem cała masa pierdół które zostały wymienione/poprawione.
-poprzedni właściciel robił gruntowny remont około 3 lat temu, silnik na tą chwilę wystrojony jest bezpiecznie, nigdy się nic nie działo od kiedy je posiadam. Można śmiało podbić boost do 1,5b i wystroić auto jeszcze mocniej, układ paliwowy miał zapas przy strojeniu. Auto robi 0-100 poniżej 6 sekund w obecnym setupie.
Napęd:
-sprzęgło ACT, NS1-XTSS (Extreme Duty) , 2500 km przebiegu więc jak nowe. Przeniesie ponad 600Nm. Docisk 86% mocniejszy niż seria, pod nogą jest ok, ale wymaga pare chwil dla złapania wprawy.
-dyferencjał na sztywno
-skrzynia z s13, odrobinę krótsza trójka (165kmh zamiast 175;))
Zawieszenie:
-gwintowane isc drift 8kg przód/10kg tył , z regulacją siły tłumienia od góry (32 kliknięcia), na pillowball, regulacja pochylenia koła od góry itp itd.
-poliuretany (chyba 80 ShA) na drążkach reakcyjnych - w slalomie boli szyja:)
-poliuretan pod skrzynią biegów.
-poszerzony skręt podkładkami na magiel.
-z tyłu po 2 nowe regulowane wahacze na stronę (turboworks) , można ustawić pochylenie i zbieżność na obniżonym zawieszeniu jak się tylko chce. Obecnie koła z tyłu stoją na 0 stopni i lekko zbieżnie.
-dystanse z przodu po 2,5cm
-rok temu wymienione drążki kierownicze z końcówkami.
Środek:
-kierownica zamszowa 35cm
-fotele kubełkowe x2
-pasy 4 punktowe z klamrą po stronie kierowcy, po drugiej seryjne
-turbo timer hks
-usunięta kanapa z tyłu, usunięta podsufitka, usunięta wykładzina w bagażniku. Z przodu wszystko jak w serii.
Zewnątrz:
-Felgi Rays track v1 18”, jedna do pomalowania w kolorJ 4 zimówki 225/40/18 na nich.
-Mogę dorzucić spojler, uchwyty są gotowe na tylnej klapie.
Mechanicznie nie można wg mnie nic zarzucić, tarcze + klocki + płyn robione w zeszłym roku. Auto nie jest blacharsko igłą i zrobić przydałoby się blacharkę w standardowych miejscach takich jak pod aku, wnęka silnika ma sporo nalotów rdzy, bagażnik i nadkola również zaczynają wypuszczać rdzę. Na kielichach i elementach konstrukcyjnych jest ok. Maska jest popękana przy zapinkach – szpachla poprzedniego właściciela, jak ktoś chce jeździć na codzień to raczej do wymiany na plastikową;) Lewy przedni błotnik ma lekką wgniotkę. Można to wszystko poprawić i jeździć na codzień, można olać i mieć fajną treningówkę;) .Więcej aktualnych zdjęć dorzucę po 22 lutego. Możliwość obejrzenia auta w Drawsku Pomorskim (w dniach 22-28 luty jestem na miejscu, w innych terminach proszę o kontakt). Jazda za kierownicą tylko po wyłożeniu gótówki. Więcej odpowiedzi można uzyskać pod 697 [zasłonięte] 212. Auto sprzedaję z powodu wyjazdu za granicę, szkoda żeby stało.