Silnik: Swap na SR20DET Wałki HKS 264 Garrett GT28RS FMIC Przepływka 3"
Wydech cały 3" -
Lekkie koła pasowe Kolektor wydechowy baran BOV
MBC Uszczelka pod głową COMETIC
Duża miska olejowa Ecumaster DET 3 - strojenie by Coobcio Walbro 255 Przeniesienie napędu: Sprzęgło XTD Stage 3 Short shifter Zaspawany dyfer (S13 automat) Konwersja hebli i piast na s14 (nowe klocki i tarcze na przodzie) Zawieszenie: Gwint XYZ
Wahacze przód S14
Poliuretany Podkładki zwiększające skręt Wnętrze: Gałka NISMO Zegary Autogauge - seria smoke: boost, temp. oleju i egt (brak czujnika) Hydrauliczny ręczny Shift-R Kubełki z homologacją FIA
Auto bez tych felg ze zdjec ponizej (na stalowkach) Wiecej zdjec:
https://plus.google.com/photos/109[zasłonięte]395403[zasłonięte]489684/albums/596[zasłonięte]069451[zasłonięte]8513#photos/109[zasłonięte]395403[zasłonięte]489684/albums/596[zasłonięte]069451[zasłonięte]8513
poprawiony link
Pytania proszę kierować na mail'a: [zasłonięte]@hotmail.com w celu obejrzenia auta tel:660 [zasłonięte] 495