Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nissan 200sx s13 4.0 V8 Drift

12-04-2015, 23:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 000 zł     
Użytkownik BradBit
numer aukcji: 5222353363
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Wyświetleń: 5989   
Koniec: 12-04-2015 22:59:21

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1993
Przebieg (km): 1000
Pojemność silnika (cm3): 4000
Moc silnika (KM): 286
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania poliftowy Nissan 200sx s13 z 1993r, seryjnie auto było z silnikiem 1.8Turbo (CA18DET). Samochód był przez ostatnie trzy lata popołudniami i weekendami przygotowywany typowo pod tor - Drift. Największą modyfikacją przeprowadzoną w aucie jest swap silnika na jednostke 4.0 V8 M60B40 z BMW E32 740 wraz z oryginalną manualną 5-biegową skrzynią biegów.

 

Szczegółowy opis:

 

Marka i Model

- Nissan 200SX S13

 

Fabryczna moc i moment:

- 1.8Turbo CA18DET - 169KM

 

Moc i moment po modyfikacjach:

- 4.0 V8 M60B40 – 286KM

 

Modykifacje silnika:

- zdemontowane wisko, chłodnica z e32 740 V8 + dwa duże wiatraki elektryczne, chłodnica wspomagania, silnik zalany olejem MOTUL 300V COMPETITION 15W50 100% syntetyk, sportowy filtr powietrza + silikon fmic.pl, silnik chodzi na oryginalnej wiązce i komputerze bmw

 

Układ wydechowy:

- oryginalne kolektory wydechowe owinięte bandażem termoizolacyjnym + środkowy tłumik przelotowy + końcowy tłumik przelotowy, cały układ nowy zbudowany z kwaski.

 

Modyfikacje elektroniki i układu paliwowego:

- Okrojona instalacja elektryczna (jest tylko to co niezbędne), podłączony licznik z bmw e32( obrotomierz + temp wody), zamontowany ale niepodłączony wyłącznik prądu, 25l zbiornik paliwa w bagażniku + swirl pot + pompa chińczyk 6bar, nowe przewody paliwowe w środku auta. Dodatkowe wskaźniki AUTO GAUGE STEPPER MOTOR SMOKE – temp wody, temp oleju, ciśnienie oleju.

 

Modyfikacje zawieszenia:

niskie sprężyny + mocno utwardzone seryjne amortyzatory, regulowane drążki reakcyjne z przodu, skrócone wąsy zwrotnic – usunięty efekt ackermana, podkładki pod magiel – powiększony skręt kół, negatyw kół przednich. Dystanse przykręcane przód 40mm i tył 70mm.

 

Układ napędowy:

- Bardzo mocne sprzęgło spiekowe na zamówienie + wzmocniony docisk + koło zamachowe odelżone i przerobione na jednomasowe.

 

Układ hamulcowy:

- serwo i pompa hamulcowa przeniesiona na przód jak w bmw V8, hamulec nożny tylko na przód + hydrauliczny ręczny SILVER PROJECT (na zdjęciu jeszcze stary ręczny) na tył, nowe przewody.

 

Modyfikacje wnętrza:

- Całe wnętrze odchudzone i pomalowane na biało, fotel kierowcy BIMARCO EXPERT z homologacją FIA, pasażera BIMARCO COBRA, sportowa kierownica odpinana quick release, 4- punktowe pasy bezpieczeństwa 3-calowe. Wspawana rozpurka tylnych kielichów.

 

Body kit i oświetlenie:

- nowy lakier – oliwka? + czarny mat

- zderzak przód – laminat

- maska odchudzona + garb z laminatu

- błotniki przednie + 25mm – laminat

- progi – laminat

- tylne błotniki + 50mm – laminat

- tylny zderzak odchudzony

- lotka na klapie DUCK-TAIL - laminat

- przyciemnione szyby tylne

- oklejone lampy przednie na żółto

 

Minusy:

- pęknięta przednia szyba przez co brak przeglądu

- chińska pompa paliwa czasami brzęczy i niedomaga przez co auto czasem potrafi szarpać przy pełnym bucie.

 

Nie jest to zajeżdżona, skatowana s13, auto po ukończeniu przejechało 3-4 treningi driftu. Sprzedaje z powodu braku czasu , auto stoi cały czas w garażu i się kurzy.

 

Możliwa zamiana . Sprzedam lub zamienie na jakieś "cywilne" auto.

 

Tel. 606[zasłonięte]773