Opis auta tutaj: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=58028&hl=
i na nissantech.pl , tak śmiga na gt2860rs http://www.youtube.com/watch?v=awt93JCSQEk
W aucie m.in.
-zakuty silnik,korby Crower,tłoki CP Pistons,uszczelka metalowa Cometic,Panewki ACL,nowa pompa oleju,śruby ARP itd. Kompresja na gorącym po 13bar.
-turbo z EVO 8 Twin Scroll z robionym pod nią kolektorem .
-nowe hamulce z m3 e36 plus zaciski z s14a plus nowe klocki Mintex
-nowe tylne hamulce
-nowa pompa hamulcowa największa jaka jest z Z32
-nowe przewody hamulcowe Hel w oplocie czerwone
-nowe felgi dezent 17 i opony 215/40/17 Goodyear i Nexen
-1 rozpórka przód góra i 3 rozpórki tył (góra,środek,dół)
-fender brace pod błotnikami z RPM Motorsport
-under brace pod spodem z RPM Motorsport
-zegary Apexi EL II EGT,OIL,Boost
-zegary fuel press i oil temp Auto Meter
-turbo timer Apexi
-szerokopasmówka LC-1 Innovate
-nowa sonda lambda Bosch LSU.4.2
-nowe świece NGK
-naba i kiera Momo
-nowy akumulator zamontowany w bagażniku
-pedały Sparco
-lampy angel eyes
-halogeny z S14
-białe kierunki
-komputer silnika w pełni programowany z licencją NISTUNE
-wałek ssący z CA16
-zapasowe wtryski 720cc
-pompa paliwa Walbro 255
-MAF z Infiniti Q45
-stabilizator silnika
-custom kolektor ssący z ITB od Hayabusy
-kompletny wydech nierdzewka 2,5 cala plus katalizator metalowy Magnaflow z RPM Motorsport
-duuuzy IC
-gumy dolotu Samco czerwone
-poulrietany czerwone w zawieszeniu komplet
-szpera z s14 aut.
-short shifter
-lusterka JDM składane elektrycznie na pilota
-Ecumaster z zaworem sterowania ciśnieniem turbo
-chłodnica oleju
-olej Valvoline 10w60
-nowe kpl. seryjne sprzęgło plus daję zapasowy nowy docisk
-koło zamachowe aluminiowe Fidanza plus śruby ARP
-elektryczna pompa wspomagania od Opla
-mocny alternator 100A
-maska dach klapa tył czarna z grubym ziarnem brokat
-oli relocator kit do założenia
-wiele innych rzeczy auto jest teraz na turbinie z EVO 8 9.8T i trzeba go wystroić na hamowni.Dla wrażliwych trzeba popracować nad lakierem. Auto sprowadzone w lutym 2008r. zrobiłem ze 4 tys.km okazyjnie sie powozić.Nie bite ,nie zgnite,nie katowane w drifcie.Lewy błotnik wdusił pracownik Lublinem gdy auto stało na parkingu zahaczył wyjeżdzając z parkingu tylnym prawym kołem.Drzwi lewe i prawe wymieniłem bo pod lusterkami były pęcherzyki rdzy co jest typowe w tym modelu.Do pomalowania są te drzwi i zderzak z przodu,przyda sie wyprać środek.Kolektor wydechowy trzeba splanować,pierdzi.Auto NIE BITE i NIE ZGNITE jak 99% tych samochodów. Jest możliwość wjechania na warsztat/kanał celem inspekcji.Auto nie posiada żadnej niefabrycznej konserwacji. Samochód nigdy nie wyjechał na drogę zimą z solą.Dokumentacja fotograficzna wielu prac przy aucie (ok. 300 zdjęć.)NIE DAJĘ GWARANCJI,RĘKOJMI,ZWROTÓW NA TAK ZMODYFIKOWANE AUTO.NIE WSIADAM JAKO PASAŻER NA JAZDĘ PRÓBNĄ.
Dokładam kpl. kół zima z felgami 15" po lifcie opony 6mm,plastikowe progi,i inne części.
OC i przegląd do lipca br.
tel.888-[zasłonięte]-307 lub [zasłonięte]@gmail.com
. Rozważę najlepszą ofertę .
W razie pytań proszę dzwonic do 20.00 lub mailować.Jazda próbna podobnie jak z kupnem motocykla po wyłożeniu kasy na stół.