Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NINTENDO 64 NAJTANIEJ !!!!

18-01-2012, 18:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł      Aktualna cena: 15 zł     
Użytkownik Zontus
numer aukcji: 2048997812
Miejscowość Oświęcim
Wyświetleń: 226   
Koniec: 20-01-2012 16:18:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


witam

sprawdź moje inne aukcje a także zaglądnij na stronę o mnie

na dzisiejszej aukcji mam do zaoferowania konsolę "NINTENDO 64"
konsola jest uszkodzona , może przydać się na części

Dane techniczne[edytuj]

Wybrane konsole gier wideo
Pierwsza generacja
Magnavox Odyssey • Pong • Coleco Telstar
Początek drugiej generacji
Fairchild Channel F • Atari 2600 • Astrocade • Videopac (Magnavox Odyssey²) • Intellivision
Druga połowa drugiej generacji
Arcadia 2001 • Atari 5200 • ColecoVision • Vectrex • SG-1000
Trzecia generacja (8-bit)
NES/Famicom • Master System • Atari 7800
Czwarta generacja (16-bit)
PC Engine/TurboGrafx 16 • Mega Drive/Genesis • Super NES/Super Famicom • Neo Geo • CD-i
Piąta generacja (32- i 64-bit)
Amiga CD32 • 3DO • Jaguar • Saturn • PlayStation • PC-FX • Nintendo 64 • Apple Pippin
Szósta generacja
Dreamcast • PlayStation 2 • GameCube • Xbox
Siódma generacja
Xbox 360 • PlayStation 3 • Wii
Procesor: 64 bit MIPS VR4300 (kompatybilny z R4300i) (RISC) 93,75 MHz
24 kB L1 Cache
93 mln. operacji na sekundę
Wyprodukowany przez firmę NEC i zbudowany z ponad 4 mln. tranzystorów w technologii 0,35 µm
Koprocesor: 64 bit MIPS RISC RCP (Reality Immersion Co-Processor) i DP (Pixel Drawing Processor) 62.5 MHz
ponad 500 mln. operacji na sekundę to jest około 10 razy więcej niż procesory Pentium o podobnym taktowaniu.
zawiera RSP (Reality Signal Processor) – odpowiedzialny za dźwięk i za przetwarzanie grafiki 3D
zawiera RDP (Reality Drawing Processor) – przeprowadza operacje na pikselach i jest odpowiedzialny za następujące funkcje:
Advanced Texture-Mapping – zaawansowane mapowanie tekstur:
Detail Texturing – teksturowanie szczegółów
Tri-linear Mip Map Interpolation – trójliniowa interpolacja mipmap
Perspective Correction – korekcja perspektywy
Environment Mapping – mapowanie otoczenia
Depth Buffering – buforowanie głębi
potrafi wyświetlić do 150 000 wielokątów na sekundę z następującymi efektami:
Color Combiner
Anti-Aliasing and Blending
Rasterizing
Z-Buffering – Z-bufor
Automatic LOD (Level Of Detail) Management – automatyczne zarządzanie poziomem detali obiektów
Vertex positioning and transformations – pozycjonowanie i transformacja wierzchołków
Depth, color and texture clipping
Transparency (256 levels max) – przezroczystość (max. 256 poziomów)
Gouraud Shading – cieniowanie Gourauda
Grafika: 256x224, max. 640x480, 16,8 mln. kolorów z czego w jednej chwili może być wyświetlanych 32 000.
Pamięć: 4 MB Rambus DRAM, istnieje możliwość rozbudowania do 8 MB za pomocą Expansion Pak
pracuje na magistrali 9-bitowej o faktycznej częstotliwości 500 MHz.
przepustowość 562,5 MB/s
wewnętrzna magistrala danych między pamięcią i koprocesorem jest 128-bitowa
Dźwięk: stereo 16 bit, kompresja ADPCM
teoretycznie 100 kanałów PCM gdyż każdy kanał wykorzystuje 1% czasu procesora. Średnio 16-24.
wykorzystuje syntezę wavetable
próbkowanie max. 48 kHz
posiada wewnętrzne efekty specjalne:
Voice (w/ Pitch Shifting)
Gain and Pan
Reverb and Chorus
Nośnik danych: kartridż o pojemności od 32 do 512 Mbit (od 4 do 64 MB).
Wejścia: 4 porty padów 3 pinowe
Wyjścia:
RF
stereo AV
S-Video
Wymiary: 260 mm x 170 mm x 73 mm
Waga: 1,1 kg




możliwość zakończenie aukcji przed czasem

życzę udanej licytacji i zapraszam na moje inne aukcje

zwrot, negatyw i tym podobne nie wchodzą w grę

PRZY PRZESYŁCE ZA GRANICE PROSZĘ PYTAĆ O KOSZTA WYSYŁKI


NINTENDO 64     NAJTANIEJ !!!!