witam sprawdź moje inne aukcje a także zaglądnij na stronę o mnie na dzisiejszej aukcji mam do zaoferowania konsolę "NINTENDO 64" konsola jest uszkodzona , może przydać się na części Dane techniczne[edytuj] Wybrane konsole gier wideo Pierwsza generacja Magnavox Odyssey • Pong • Coleco Telstar Początek drugiej generacji Fairchild Channel F • Atari 2600 • Astrocade • Videopac (Magnavox Odyssey²) • Intellivision Druga połowa drugiej generacji Arcadia 2001 • Atari 5200 • ColecoVision • Vectrex • SG-1000 Trzecia generacja (8-bit) NES/Famicom • Master System • Atari 7800 Czwarta generacja (16-bit) PC Engine/TurboGrafx 16 • Mega Drive/Genesis • Super NES/Super Famicom • Neo Geo • CD-i Piąta generacja (32- i 64-bit) Amiga CD32 • 3DO • Jaguar • Saturn • PlayStation • PC-FX • Nintendo 64 • Apple Pippin Szósta generacja Dreamcast • PlayStation 2 • GameCube • Xbox Siódma generacja Xbox 360 • PlayStation 3 • Wii Procesor: 64 bit MIPS VR4300 (kompatybilny z R4300i) (RISC) 93,75 MHz 24 kB L1 Cache 93 mln. operacji na sekundę Wyprodukowany przez firmę NEC i zbudowany z ponad 4 mln. tranzystorów w technologii 0,35 µm Koprocesor: 64 bit MIPS RISC RCP (Reality Immersion Co-Processor) i DP (Pixel Drawing Processor) 62.5 MHz ponad 500 mln. operacji na sekundę to jest około 10 razy więcej niż procesory Pentium o podobnym taktowaniu. zawiera RSP (Reality Signal Processor) – odpowiedzialny za dźwięk i za przetwarzanie grafiki 3D zawiera RDP (Reality Drawing Processor) – przeprowadza operacje na pikselach i jest odpowiedzialny za następujące funkcje: Advanced Texture-Mapping – zaawansowane mapowanie tekstur: Detail Texturing – teksturowanie szczegółów Tri-linear Mip Map Interpolation – trójliniowa interpolacja mipmap Perspective Correction – korekcja perspektywy Environment Mapping – mapowanie otoczenia Depth Buffering – buforowanie głębi potrafi wyświetlić do 150 000 wielokątów na sekundę z następującymi efektami: Color Combiner Anti-Aliasing and Blending Rasterizing Z-Buffering – Z-bufor Automatic LOD (Level Of Detail) Management – automatyczne zarządzanie poziomem detali obiektów Vertex positioning and transformations – pozycjonowanie i transformacja wierzchołków Depth, color and texture clipping Transparency (256 levels max) – przezroczystość (max. 256 poziomów) Gouraud Shading – cieniowanie Gourauda Grafika: 256x224, max. 640x480, 16,8 mln. kolorów z czego w jednej chwili może być wyświetlanych 32 000. Pamięć: 4 MB Rambus DRAM, istnieje możliwość rozbudowania do 8 MB za pomocą Expansion Pak pracuje na magistrali 9-bitowej o faktycznej częstotliwości 500 MHz. przepustowość 562,5 MB/s wewnętrzna magistrala danych między pamięcią i koprocesorem jest 128-bitowa Dźwięk: stereo 16 bit, kompresja ADPCM teoretycznie 100 kanałów PCM gdyż każdy kanał wykorzystuje 1% czasu procesora. Średnio 16-24. wykorzystuje syntezę wavetable próbkowanie max. 48 kHz posiada wewnętrzne efekty specjalne: Voice (w/ Pitch Shifting) Gain and Pan Reverb and Chorus Nośnik danych: kartridż o pojemności od 32 do 512 Mbit (od 4 do 64 MB). Wejścia: 4 porty padów 3 pinowe Wyjścia: RF stereo AV S-Video Wymiary: 260 mm x 170 mm x 73 mm Waga: 1,1 kg
możliwość zakończenie aukcji przed czasem życzę udanej licytacji i zapraszam na moje inne aukcje zwrot, negatyw i tym podobne nie wchodzą w grę PRZY PRZESYŁCE ZA GRANICE PROSZĘ PYTAĆ O KOSZTA WYSYŁKI |
|
|
|
|