|
Koszty przesyłki |
Poczta kurierska |
40 zł |
nie wysyłamy za pobraniem |
|
|
Informacje |
Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.
Klient w chwili odbioru przesyłki powinien sprawdzić czy oryginalne opakowanie jest nienaruszone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacji. |
|
|
Wszystkie wysyłki są ubezpieczone i klient nie ponosi żadnego ryzyka z tytułu ewentualnego zaginięcia paczki podczas transportu.
Gwarantujemy fabryczna nowośc produktu.
Każdy produkt jest fabrycznie zapakowany oraz posiada gwarancję producenta.
Realizacja zamówienia nastepuje po otrzymaniu pełnej płatności. (Zazwyczaj 24-48 godzin)
Dostawa może potrwac od 3 do 10 dni roboczych.
Aukcje obsługujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 - 22:00.
KIM JESTEŚMY:
- Jesteśmy miedzynarodową, doświadczoną firmą od 1997 roku zajmującą się sprzedażą najnowszego sprzętu elektronicznego.
- Sprzedawany przez nas towar pochodzi z polskiej sieci dystrybucji oraz z własnego importu.
- W przypadku pytań na temat aukcji, zadzwoń lub napisz do nas.
CENY:
- Wszystkie podane na aukcjach ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Do każdego zakupionego towaru dołączamy dowód zakupu.
- Ceny nie zawieraja kosztow transportu. (doliczamy zazwyczaj 40 zl dodatkowo za przesylke kurierska)
DOSTAWA:
- Wysyłki realizujemy firmą kurierską UPS albo DHL.
- Koszt oraz forma transportu są podane w opisie aukcji.
- Wszystkie wysyłki realizujemy natychmiast po otrzymaniu płatności.
- Wszystkie wysyłki są ubezpieczone i klient nie ponosi żadnego ryzyka z tytułu ewentualnego zaginięcia paczki podczas transportu.
GWARANCJE:
- Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora.
- Długość okresu gwarancyjnego zawsze podawana jest w opisie aukcji.
Dokładamy wszelkich starań aby byli Państwo zadowoleni z przeprowadzonej z nami transakcji. Jeśli uważasz, że podczas realizacji Twojego zamówienia coś poszło nie tak, zadzwoń lub napisz do nas! Na pewno znajdziemy rozwiązanie.
Odbiór przesyłki
Klient w chwili odbioru przesyłki powinien sprawdzić czy oryginalne opakowanie jest nienaruszone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśmy lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji). Przy odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół opatrzony podpisem kuriera oraz niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji. Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.
|
Zwroty
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest poprawne wypełnienie formularza i przesłania go na wskazany adres e-mail [zasłonięte]@gmail.com. W informacji zwrotnej Klient otrzyma numer zwrotu, którym należy oznaczyć paczkę ze zwracanym produktem.
- Przesyłki nieoznaczone numerem zwrotu nie będą przez Sprzedawcę przyjmowane, podobnie jak przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży.
- Zwrotowi nie podlegają produkty, które są uszkodzone mechanicznie, nagrania video i audio, oprogramowanie komputerowe zapisane na nośnikach, jeśli zostało naruszone oryginalne opakowane, produkt lub usługa, jeżeli została ona wykonana według indywidualnego zamówienia Klienta, materiały eksploatacyjne i nośniki oraz produkty, które są niekompletne i posiadają zniszczone opakowanie.
- Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.
- Klient zobowiązany jest do dostarczenia wskazanego w formularzu produktu w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania numeru zwrotu. Niedostarczenie przez Klienta zwracanego produktu w terminie 7 dni powoduje wycofanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
|
|
Procedury reklamacyjne
AmericanMoto dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. W przypadku wystąpienia awarii prosimy o zastosowanie się do poniższych informacji, które przyczynią się do usprawnienia obsługi posprzedażnej. AmericanMoto prowadzi wsparcie techniczne drogą telefoniczną (91)[zasłonięte]881 39 oraz elektroniczną [zasłonięte]@gmail.com lub Skype: AmericanMoto. Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone pracownikowi serwisu, który w miarę możliwości będzie mógł postawić wstępną diagnozę. Gdy ustalenie przyczyn wadliwego działania sprzętu nie będzie możliwe do przeprowadzenia na jeden z powyższych sposobów lub czynności serwisowe będą wymagały bezpośredniego działania serwisu pracownicy działu wsparcia technicznego przekażą informacje dotyczące dalszego postępowania.
|
|
|
|