Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci po zakupie byli w pełni zadowoleni z jakości
naszych usług oraz z jakości nabytych towarów.
Prezentujemy Państwu termometr elektroniczny
Zimowa promocja
25,99zł tylko teraz 19,99zł
CECHY PRODUKTU:
-
wyświetla temperaturę wewnętrzną
-
wyświetla temperaturę zewnętrzną
-
możliwość pomiaru temperatury w stopniach Celsjusza lub Fahrenheita
-
wyświetla czas
-
funkcja drzemki
-
wyświetla zapamiętane wartości minimalne i maksymalne temperatury
-
przewód do pomiaru temperatury na zewnątrz 1,8m
zasilanie 2xAG10 - w komplecie
szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku
Temperatura wewnętrzna: -10 C +50 C (14F - 122F)
Temperatura zewnętrzna: -50 C +70 C (-58F - 158F)
Pomiar temperatury: +/- 1 C (+/- 2F)
kolor: zielony
No 170505
kliknij na interesującą Cię kategorię!
PRZEDMIOTY ZAKUPIONE NA KILKU AUKCJACH PAKUJEMY W JEDNĄ PACZKĘ
I SUMUJEMY WAGĘ
WAGA OFEROWANEGO ARTYKUŁU: 0,19kg
Koszt wysyłki Poczta Polska:
Waga paczki |
Wpłata na konto lub Płatność Allegro |
Pobranie płatne kurierowi przy odbiorze |
Priorytet |
do 0,5kg |
6,00zł |
12,50zł |
plus 3,00zł |
0,6 - 1kg |
9,50zł |
14,50zł |
plus 3,00zł |
1,1 - 2kg |
11,00zł |
16,00zl |
plus 3,00zl |
2,1 - 5kg |
15,00zł |
19,00zł |
plus 3,00zł |
Koszt wysyłki Paleta Kurier:
Waga paczki |
Wpłata na konto lub Płatność Allegro |
Pobranie płatne kurierowi przy odbiorze |
do 5kg |
15,00zł |
19,00zł |
5,1 - 10kg |
17,00zł |
23,00zł |
10,1 - 15kg |
18,00zł |
27,00zł |
15,1 - 20kg |
19,00zł |
28,00zł |
20,1 - 25kg |
20,00zł |
29,00zł |
25,1 - 30kg |
25,00zł |
32,00zł |
30,1 - 35kg |
29,00zł |
36,00zł |
35,1 - 40kg |
33,00zł |
40,00zł |
40,1 - 50kg |
40,00zł |
47,00zł |
50,1 - 60kg |
46,00zł |
53,00zł |
60,1 - 70kg |
52,00zł |
59,00zł |
70,1 - 80kg |
58,00zł |
65,00zł |
80,1 - 90kg |
65,00zł |
71,00zł |
[zasłonięte]@gardenflora.pl
Zastanawiasz się nad wyborem produktu?
ZADZWOŃ ! DORADZIMY !
Pomoc techniczna (informacje na temat produktów):
w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
Anna: +48 [zasłonięte]-768-800,
Grażyna: +48 [zasłonięte]-768-900,
Marta: +48 [zasłonięte]-768-444
Joanna: +48 [zasłonięte]-768-300,
Edyta: +48 [zasłonięte]-053-321,
Agnieszka: +48 [zasłonięte]-300-491
Dyżur telefoniczny w godzinach 16.00 - 21.00 od poniedziałku do piątku: +48 [zasłonięte]-053-324
10.00 - 21.00 sobota i niedziela
Obsługa zamówień (wysyłka, biuro):
+48 [zasłonięte]-300-481, +48 [zasłonięte]-300-482
w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
Fax: +48 52[zasłonięte]371-20
Odbiór osobisty:
GardenFlora Home&Garden
85-741 Bydgoszcz, ul. Fabryczna 13
(brama wjazdowa na wysokości czterech flag reklamowych Galerii Pomorskiej)
- zobacz lokalizację
Polecamy zapoznać się z opisem systemu i korzystać z natychmiastowych przelewów księgowanych w kilka minut.
Przelew tradycyjny:
83 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 420884
06 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1390023 [zasłonięte] 200094
W tytule przelewu koniecznie prosimy podać nazwę użytkownika z allegro
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] informujemy, że każdy kupujący
ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że jest on w stanie
niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu.
Reklamacje możesz składać, gdy przesyłka:
- zaginie,
- jest niekompletna,
- została uszkodzona w trakcie transportu,
- towar nie zgadza się z zamówionym na aukcji,
Jednocześnie informujemy że towar wysyłamy do 2 dni roboczych od potwierdzenia pobrania lub wpłaty na konto
(w bardzo rzadkich przypadkach, czas realizacji może ulec wydłużeniu - o czym Państwa poinformujemy telefonicznie lub mailowo)
Towar wysyłamy:
Kurier - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Poczta Polska - poniedziałek, środa, piatek
Jeżeli po otrzymaniu potwierdzeniu wysyłki mineło 7 dni, a towar nie dotarł do Państwa to prosimy o pilny kontakt,
(informujemy, że poczta ma 14 dni na dostarczenie paczki do adresata, dopiero po tym terminie, możemy reklamować wysyłkę - może się zdarzyć, że paczka wysłana w poniedziałek dotrze do Państwa w piątek, są to sytuacje sporadyczne, ale... - za takie przypadki nie odpowiadamy),
Podstawą reklamacji mogą być:
- list przewozowy - dokument potwierdzający nadanie przesyłki,
- paragon lub faktura VAT świadczące o wartości wysłanego przedmiotu,
- protokół zniszczenia paczki spisany w chwili jej odbierania,
UWAGA: przed odbiorem przesyłki koniecznie sprawdź przy kurierze czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Kurier ma obowiązek poczekać aż to zrobisz. W przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od kuriera, by spożądził PROTOKÓŁ SZKODY. Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas starannie zapakowane i zabezpieczone.
Wszelkie reklamacje staramy się zawsze rozpatrzyć
na korzyść kupującego !!!
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE SKLEPY ALLEGRO
www_trawnik24_pl BajecznyOgrod_pl gardenflora_pl
STRONY INFORMACYJNE
www.ForumOgrodnika.pl
Szukasz porady? Chcesz skorzystać z praktycznych porad i spostrzeżeń innych ogrodników i działkowców? - Wjedź na nasze forum ogrodnicze, tutaj masz możliwość dyskusji i wymiany spostrzeżeń.
www.partner.GardenFlora.pl
Szukasz rzetelnego wykonawcy? Tutaj znajdziesz spis firm zakładających tereny zielone z twojego regionu.
Pozdrawiamy
Zespół GardenFlora Group
Wykorzystanie zdjęć i opisów bez zgody będzie traktowane jako nielegalne i pociągnie za sobą odpowiedzialność prawną . USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych DZIENNIK USTAW Nr 24, poz. 83
TSP