Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczes...

28-01-2012, 1:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.50 zł     
Użytkownik shuflada_pl
numer aukcji: 2022039918
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-01-2012 16:03:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.

Powiększenie
autor: Harry Beckwith |
wydawnictwo: Onepress |

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

ISBN: 83-[zasłonięte]-0301-8
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46030
oprawa: twarda
ilość stron: 240
wymiary: A5
rok wydania: 2006
stan: nowa
cena: 35,55


Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami




SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.