Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Niewidzialny dotyk Cztery klucze do marketingu

22-10-2014, 5:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik libri_perfecte
numer aukcji: 4630098775
Miejscowość Wysyłkowo
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-10-2014 05:32:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Niewidzialny dotyk Cztery klucze do nowoczesnego marketingu Harry Beckwith

 

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

Zaplanuj odpowiednią politykę cenową

Wypromuj silną markę

Stwórz rozpoznawalny wizerunek

Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

 

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

 

Ocena jakości i wyników badań marketingowych

Pułapki i błędy marketingu

Planowanie polityki cenowej

Wybór odpowiedniej nazwy usługi

Kształtowanie wizerunku i marki

Techniki budowania więzi z klientami

 

Stron 236Helion