Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do marketingu

04-03-2012, 12:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098778137
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 6   
Koniec: 04-03-2012 16:58:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do marketingu

Okładka książki

Tytuł oryginału: The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

Autorzy: Harry Beckwith

Rok wydania: 2006

Stron: 240

Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik

ISBN: 83-[zasłonięte]-0301-8

Format: A5

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_marketing