Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze ~WYPRZEDAŻ -50%

27-01-2014, 18:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.50 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 19.50 zł     
Użytkownik mikipinki
numer aukcji: 3881455016
Miejscowość Bielsko-Biała
Licytowało: 1    Wyświetleń: 24   
Koniec: 27-01-2014 18:17:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

PAMIĘTAJ!!!

Książka jest NOWA stan IDEALNY!

 

PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!

DARMOWA E-PRZESYŁKA POCZTĄ POLSKĄ GRATIS!

 

 

 

 

 

HIT WYDAWNICZY !!!

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -50% !!!

39,00 -------> 19,50zł

 


 

 

 

Okładka książki

Tytuł oryginału: The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

Autorzy: Harry Beckwith

Rok wydania: 2006

Stron: 240

Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik

ISBN: 83-[zasłonięte]-0301-8

Format: A5

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami

 

 

 

  • Książka jest NOWA stan IDEALNY.

    Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.

    Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.

    Wysyłka GRATIS!

    Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!

    Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.

    Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizacę.





    PAMIĘTAJ!

    Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach

    OSZCZĘDZASZ!

    Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!





    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----

    GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK

    W SUPER CENACH!!!

    Niewidzialny dotyk. Cztery klucze ~WYPRZEDAŻ -50%

    SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?

    W ATRAKCYJNEJ CENIE?

    ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!


     

     

     

     

     

    TOTALNA WYPRZEDAŻ -50% !!!

    39,00 -------> 19,50zł


     

     

     

  •  



    UWAGA!!!

    Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty

    lub


    Serdecznie zapraszam!








  • © AllegroPromo