Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".
Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu
LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ WYSYŁANE NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO
|
Autor:MICHAŁ MAKOWSKI Wydawca:CEDEWU.PL Rok wydania:2013 Okładka:MIĘKKA Wymiary:B5 Ilość stron:348 ISBN:[zasłonięte]978-8356-561-4 Cena detaliczna:61ZŁ
|
Opis:Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na: ? istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym, realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie, metodach badania skuteczności reklamy, omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej, ? szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą
|
|