Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NIEUSTALONE STANY PRACY SILNIKA WYSOKOPRĘŻNEGO

06-07-2014, 8:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.99 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 4356130321
Miejscowość Pionki
Wyświetleń: 10   
Koniec: 06-07-2014 08:02:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.70 [kg]
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE FIRMY

KONRAD PŁACHTA - MOTOHELP
UL.BOHATERÓW STUDZIANEK 13/5
26-670 PIONKI

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672

mBank - BRE Bank SA
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

NA SKRÓTY

Tuż po zalicytowaniu aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
- wybór sposobu płatności
(przedpłata albo przesyłka pobraniowa)
- dane adresowe
(na które mamy wysłać przesyłkę)
- wybór dokumentu sprzedaży
(paragon albo faktura VAT)

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy.

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

NIEUSTALONE STANY PRACY SILNIKA WYSOKOPRĘŻNEGO ZASILANEGO OLEJEM NAPĘDOWYM Z ETEREM ETYLO-TERT BUTYLOWYM

Obraz główny NIEUSTALONE STANY PRACY SILNIKA WYSOKOPRĘŻNEGO ZASILANEGO OLEJEM NAPĘDOWYM Z ETEREM ETYLO-TERT BUTYLOWYM
Producent:Wydawnictwa Komunikacji i Łączności
ISBN:978-83-[zasłonięte]-1776-4
Liczba stron w książce:184
Rodzaj okładki/oprawy:twarda
Format (rozmiary):B5
Rok wydania:2010
Język:polski
Typ nośnika:Książka
Język wydania:Polski

OPIS PRODUKTU

NIEUSTALONE STANY PRACY SILNIKA WYSOKOPRĘŻNEGO
ZASILANEGO OLEJEM NAPĘDOWYM Z ETEREM ETYLO-TERT BUTYLOWYM

Silniki wysokoprężne Diesla

Zagadnienia związane z pracą silnika wysokoprężnego o wtrysku bezpośrednim mieszanin eteru etylo- tertbutylowego (EETB) z olejem napędowym (ON). Opisano własności fizyko-chemiczne badanych mieszanin EETB z ON, porównano parametry procesów wtrysku i spalania tych paliw, przedstawiono zagadnienia stuku silnika i wpływu na nie parametrów regulacyjnych silnika, przeanalizowano proces tłoczenia, wtrysku i rozpylenia paliwa oraz takie parametry, jak stopień wypalenia dawki paliwa, opóźnienie samozapłonu, itp.

Odbiorcy książki:
Pracownicy naukowi i studenci wyższych uczelni technicznych, pracownicy naukowi instytutów badawczych i osoby zainteresowane problemami zastosowań paliw alternatywnych do zasilania silników wysokoprężnych.

Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym

Spis treści

Przedmowa 7
Wykaz najczęściej stosowanych oznaczeń 9

1. WPROWADZENIE

2. ETERY JAKO PALIWO DO ZASILANIA SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
2.1. Eter dimetylowy 19
2.2. Eter dietylowy 21
2.3. Inne etery 23

3. CHARAKTERYSTYKA BADANYCH PALIW
3.1. Własności eteru etylo-tert butylowego 27
3.2. Charakterystyka badanego oleju napędowego 29
3.3. Własności fizykochemiczne badanych mieszanin paliwowych 30
3.3.1. Napięcie powierzchniowe 30
3.3.2. Liczba cetanowa 31
3.3.3. Gęstość 32
3.3.4. Wartość opałowa 33
3.3.5. Smarność 34
3.3.6. Lepkość kinematyczna 35

4. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA BADAWCZEGO
4.1. Wyposażenie techniczne stanowiska badawczego 37
4.2. Specyfikacja obiektu badań 45
4.3. Cel, plan i metodyka badań 46
4.4. Program komputerowy KGS-09 stosowany w prowadzonych badaniach 49

5. METODY ANALIZY MATEMATYCZNEJ ZAREJESTROWANYCH SYGNAŁÓW
5.1. Wybrane problemy analizy procesów roboczych silnika 53
5.2. Metody analizy matematycznej sygnałów stacjonarnych i niestacjonarnych 56
5.2.1. Transformata Fouriera 56
5.2.2. Krótkookresowa transformata Fouriera 59
5.2.3. Przekształcenie falkowe 61
5.3. Zastosowanie dyskretnej transformaty falkowej w analizie zarejestrowanych sygnałów 61
5.3.1. Filtracja szumów pomiarowych 62
5.3.2. Identyfikacja zjawiska stuku w silniku 66
5.4. Kompensacja dryftu temperaturowego sygnału ciśnienia 75

6. ANALIZA PROCESÓW ROBOCZYCH SILNIKA O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM W STANACH NIEUSTALONYCH ZASILANEGO BADANYMI PALIWAMI
6.1. Ocena wybranych parametrów procesu tłoczenia i wtrysku paliwa 77
6.1.1. Przesłanki teoretyczne dotyczące procesu wtrysku badanych paliw 78
6.1.2. Wybrane parametry procesu tłoczenia i wtrysku badanych paliw 82
6.2. Ocena wybranych parametrów roboczych procesu spalania 91
6.2.1. Podstawy teoretyczne dotyczące procesu spalania badanych paliw 91
6.2.2. Wybrane parametry procesu spalania 93
6.2.3. Stopień i prędkość wypalania dawki paliwa 108
6.2.4. Zestawienie wyznaczonych parametrów procesu spalania przy różnych kątach dynamicznego początku tłoczenia paliwa 120
6.3. Charakterystyki dynamiczne wybranych parametrów pracy silnika 124
6.3.1. Dynamika procesu przyspieszania wału korbowego 124
6.3.2. Moment obrotowy silnika 130
6.3.3. Charakterystyki dynamiczne zmian ciśnienia w przewodzie wtryskowym paliwa 135
6.3.4. Przebiegi wzniosu iglicy rozpylacza paliwa 146
6.3.5. Dynamika ruchu iglicy rozpylacza 151
6.3.6. Dynamika zmian ciśnienia w komorze spalania 156
6.3.7. Okres opóźnienia samozapłonu paliwa 163
6.3.8. Ocena zjawiska stuku badanego silnika 170

7. PODSUMOWANIE
Literatura 181



Opisy książek oraz zdjęcia okładek będące elementami szaty graficznej niniejszej strony zostały utworzone na bazie materiałów wykorzystywanych za zgodą oraz dzięki uprzejmości Wydawnictw z którymi współpracujemy.
Użyte na stronie nazwy handlowe oraz logotypy służą wyłącznie identyfikacji grupy produktów i są znakami prawnie zastrzeżonymi

Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.