Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich
 |
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
|
Format: | Adobe Digital Editions |
Liczba stron: | 204 |
Rozmiar: | 1,6 MB |
ISBN: | 978-83-[zasłonięte]-2513-4 |
ISBN druk.: | 978-83-[zasłonięte]-1346-9 |
Data wydania: | 8 Czerwiec 2011 |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Kategoria: | Sprzedaż |
| |
|
|
| | | |
Cena Virtualo:
|
62,00 zł
|
Cena wersji druk.: |
62,00 zł |
| | | | |
| | | |
Zabezpieczenie: | Adobe Digital Editions |
Użytkowanie: | na 6 urządzeniach + 1/rok |
Drukowanie: | brak |
Kopiowanie: | brak |
| | | | |
|
Opis
Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec konsumentów na rynku wewnętrznym. Ustawa ta wzmacnia pozycję konsumenta na rynku i przewiduje dodatkowe rozwiązania w zakresie dochodzenia roszczeń konsumenckich, wynikających ze stosowania przez przedsiębiorców nieuczciwych praktyk rynkowych.
Książka prezentuje przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych (w bankowym obrocie konsumenckim), w postaci: - nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy usług bankowych, - naruszania obowiązków informacyjnych przez banki jako praktyki wprowadzającej w błąd, - nieuczciwych praktyk związanych z kodeksami dobrych praktyk.
Adresaci: Publikacja skierowana jest do pracowników banków, prawników i konsumentów.
Spis treści
Wykaz skrótów - 11 Uwagi wprowadzające - 15
Część I Nieuczciwe praktyki rynkowe i prawne mechanizmy ochrony konsumenta przed nimi
Rozdział 1. Pojęcie i specyfika usług bankowych a idea ochrony konsumenta - 21 Rozdział 2. Nieuczciwe praktyki rynkowe - 43 Rozdział 3. Mechanizmy ochrony konsumenta przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi - 61
Część II Przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych
Rozdział 1. Reklama produktów i usług bankowych jako nieuczciwa praktyka rynkowa - 87 Rozdział 2. Naruszanie obowiązków informacyjnych przez banki jako nieuczciwa praktyka rynkowa - 108 Rozdział 3. Stosowanie kodeksów dobrych praktyk jako nieuczciwa praktyka rynkowa - 158
Zakończenie - 177 Wykazy - 183 Literatura - 191
|
to nowoczesna księgarnia internetowa,
która oferuje bezpieczny i szeroki dostęp do książek w formie cyfrowej (ebooki, audiobooki).
Ich zakup i dostawa następuje tylko za pośrednictwem sieci Internet.
Sprzedawane książki elektroniczne nie posiadają tradycyjnych nośników (papier, CD, DVD, itp.), są ekologiczne.
Oferowane w naszej księgarni książki są tańsze od tradycyjnych wydań do 90%.
Koszty druku, tłoczenia płyt i transportu są wyeliminowane.
Nie czekasz na dostawę, produkty otrzymujesz zaraz po dokonaniu zapłaty.
Mamy nadzieję, że odkryjecie tu Państwo nowe oblicze swoich ulubionych książek.
Kwotę 62,00 zł prosimy przelać na nasze konto w RBS Bank 66 1670 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040039 [zasłonięte] 914105.
W tytule przelewu należy umieścić numer aukcji oraz nick z allegro.
Klientom, którzy mają powyżej 6 punktów, czyli począwszy od oznaczenia gwiazdką:
udostępniamy książkę bezpośrednio po licytacji (automat 24 godz., 7 dni w tyg.).
Książka będzie dostępna na stronie Virtualo.pl, poprzez zakładkę „Moja Biblioteka”.
Login i hasło przesyłamy e-mailem.
Książkę można pobrać w formacie PDF lub czytać ONLINE.
Oferowane przez nas książki są chronione prawem autorskim i sprzedawane zgodnie z umową z wydawcą.
Zapraszamy do zakupu!
*Adobe Digital Editions jest bezpłatną aplikacją firmy Adobe umożliwiającą czytanie ebooków (PDF i EPUB) chronionych DRM.
Wszystkie ebooki od Virtualo zabezpieczone są DRMem.
Aby móc je odczytywać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (komputerze, laptopie, czytniku itd.) należy pobrać ww. program ze strony Adobe.
|
|