Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NIETYPOWE USTERKI W TYPOWYCH SAMOCHODACH - część 2

25-08-2014, 6:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 37.99 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 4503776216
Miejscowość Pionki
Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 62   
Koniec: 25-08-2014 06:18:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE FIRMY

KONRAD PŁACHTA - MOTOHELP
UL.BOHATERÓW STUDZIANEK 13/5
26-670 PIONKI

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672

mBank - BRE Bank SA
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

NA SKRÓTY

Tuż po zalicytowaniu aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
- wybór sposobu płatności
(przedpłata albo przesyłka pobraniowa)
- dane adresowe
(na które mamy wysłać przesyłkę)
- wybór dokumentu sprzedaży
(paragon albo faktura VAT)

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy.

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

NIETYPOWE USTERKI W TYPOWYCH SAMOCHODACH - część 2

Obraz główny NIETYPOWE USTERKI W TYPOWYCH SAMOCHODACH - część 2
Producent:Instalator Polski
ISBN:PS 2011-05
Rodzaj okładki/oprawy:broszurowa
Format (rozmiary):246x174 mm
Rok wydania:2011
Język:polski
Typ nośnika:Magazyn
Język wydania:Polski
Seria wydawnicza:Poradnik Serwisowy

OPIS PRODUKTU

PORADNIK SERWISOWY
NIETYPOWE USTERKI W TYPOWYCH SAMOCHODACH - część 2
NR 05/2011

"Chociaż, zdaniem producentów, samochody są coraz bardziej niezawodne, wzrasta liczba nietypowych usterek. Powodami ich powstania są starzenie się materiału spowodowane wiekiem, lecz także dużą liczbą podzespołów sterowanych elektronicznie. W wielu przypadkach testery diagnostyczne nie pokazują żadnego błędu, co utrudnia wykrycie uszkodzonego elementu. Nietypowe usterki stają się zmorą warsztatów, gdyż ich zdiagnozowanie i usunięcie zajmuje wiele cennego czasu.

Niniejsza publikacja jest uzupełnieniem treści Poradnika Serwisowego 1/2011 pt. „Nietypowe usterki w typowych samochodach". Opisano w nim problemy związane z systemem ABS/ESP, poduszkami powietrznymi i praca jednostki napędowej. W obecnej, drugiej części, opisujemy problemy, które trudno jednoznacznie sklasyfikować. Dlatego Poradnik ma inną strukturę niż poprzedni. Tym razem wyróżnikiem jest marka i model pojazdu. Poradnik został opracowany z wykorzystaniem baz danych firmy Helia, która gromadzi takie informacje."

PORADNIK MOTORYZACYJNY. NIETYPOWE USTERKI W TYPOWYCH SAMOCHODACH

Spis treści:

 

1.) ALFA ROMEO
Alfa Romeo 147 – błędne wskazanie poziomu paliwa
Alfa Romeo 156 – odpada pokrywa skrzynki bezpieczników
Alfa Romeo 166 – nieprawidłowe działanie na biegu jałowym

 

2.) AUDI
Audi A2/A4/A6/TT – nieprawidłowe działanie centralnego zamka drzwi
Audi A2 – drzwi nie zamykają się
Audi A3 (8L1) – dach nie daje się zamknąć przy użyciu funkcji „zamykania komfortowego”
Audi A3 – samoczynne otwieranie się i zamykanie centralnego zamka
Audi A4 – niewłaściwe działanie zamka pokrywy bagażnika
Audi A4/A6 – wskaźnik poziomu paliwa nie działa poprawnie
Audi A6/A4 – nie działa automatyka podnoszenia i opuszczania szyb po ponownym podłączeniu akumulatora
Audi A6 – nie działa brzęczyk ostrzegawczy
Audi A6 – komunikat „Otwarte drzwi”; nie działa oświetlenie wewnętrzne; błędne wyzwalanie instalacji alarmowej
Audi A6 – awaria oświetlenia wnętrza i/lub elektrycznych podnośników szyb; sporadycznie nie jest możliwe otwarcie/zamknięcie drzwi
Audi A6 – świeci się kontrolka ładowania akumulatora
Audi A6 – złe przenoszenie momentu napędowego przez automatyczną skrzynię biegów
Audi A6/A4 – wentylatory chłodnicy pracują nadal po wyłączeniu zapłonu; rozładowanie akumulatora
Audi – zadziałanie alarmu po otwarciu samochodu kluczem
Audi – przerwy albo trzeszczenie przy odtwarzaniu płyt CD
Audi, Volkswagen, Mercedes-Benz – w pojazdach z centralnym zamkiem z systemem podciśnieniowym po wymianie urządzenia sterującego dochodzi do ponownej awarii

 

3.) BMW
BMW serii 3 (E 46)/serii 5 (E 39)/serii 7 (E 38, E 65, E 66) – zakleszcza się pedał gazu
BMW serii 5 (E39) – działanie funkcji wycieraczek „Wisch-Wasch”
BMW serii 5 (E39) – centralny zamek samoczynnie zamyka i otwiera się przy wstrząsach
BMW serii 5 Touring (kombi) (E39) – niewłaściwe działanie wycieraczki szyby tylnej
BMW serii 5 (E39)/serii 7 (E38)/serii 8 (E31) – zapalanie się lampki kontrolnej instalacji przeciwpoślizgowej kół napędowych (ASC)
BMW serii 5 (E39)/serii 7 (E38) – brzęczące dźwięki z komory silnika, rozładowany akumulator
BMW serii 5 (E39)/serii 7 (E38) – silnik nie daje się uruchomić w położeniu dźwigni zmiany biegów P albo N
BMW serii 5 (E60)/serii 7 (E65) – zapalanie się lampki kontrolnej systemu pomiaru ciśnienia powietrza w oponach

 

4.) CITROEN
Citroen Saxo – nie działa ogrzewanie szyby tylnej i filtr wnętrza kabiny

 

5.) CHRYSLER
Chrysler Voyager – niedokładne wskazanie poziomu paliwa
Chrysler Voyager II (GS) – nie załącza się automatyczna skrzynia biegów/nie działa prędkościomierz
Chrysler PT Cruiser – wskaźnik poziomu paliwa nie wskazuje pełnego zbiornika

 

6.) FIAT
Fiat Punto – zapalanie się lampki kontrolnej elektrycznego wspomagania układu kierowniczego
Fiat Punto – chwilowe awarie prędkościomierza
Fiat Idea 1.4 – wadliwa przekładnia automatyczna, utrudniony wybór biegów
Fiat Stilo – hałas z zaworu pojemnika z węglem aktywnym

 

7.) FORD
Ford Ka – awaria centralnego zamka
Ford Fiesta – wadliwe działanie blokady centralnej, luźna dźwignia uchwytu drzwi
Ford Fiesta/Focus – niestabilne wskazania prędkościomierza, niewłaściwy rozruch silnika, maleje zależna od prędkości jazdy głośność radia
Ford Focus – ograniczony zasięg i niewłaściwe działanie pilota centralnego zamka
Ford Fiesta/Focus/Focus TDCI – hałasujący pasek napędzający osprzęt silnika
Ford Focus – chwilowe przerwy pracy dmuchawy, zauważalny zapach topiącego się tworzywa sztucznego
Ford Focus – wskazówka prędkościomierza skacze podczas przyspieszania
Ford Mondeo – ogrzewanie postojowe nie działa; silnik nie daje się uruchomić
Ford Mondeo – stałe świeci się lub brak światła hamowania
Ford Mondeo/Focus – przeprogramowanie pilota centralnego zamka
Ford Mondeo – centralny zamek nie działa prawidłowo
Ford Mondeo – migoczące światło reflektorów; wentylator chłodnicy pracuje ciągle na II stopniu
Ford Mondeo – lampka kontrolna ładowania świeci się stale przy pracującym silniku

 

8.) JEEP
Jeep Cherokee XJ – niewłaściwe działanie kierunkowskazu i świateł ostrzegawczych

 

9.) LAND ROVER
Land Rover Freelander – nie działa elektryczne sterowanie tylnej szyby
Land Rover Freelander – silnik źle zapala lub rozrusznik nie obraca silnika
Land Rover Defender – nie działają światła hamowania; rozładowany akumulator

 

10.) MERCEDES-BENZ
Mercedes-Benz klasy A (W 168) – wskazanie serwisowe nie jest prawidłowo skasowane po przeglądzie
Mercedes-Benz klasy A (W 168) – chwilowe przerwy w działaniu systemów elektrycznych
Mercedes-Benz klasy C (W 202, W 203)/Mercedes-Benz CLK (W 208, W 209) – Parktronic (system ułatwiający parkowanie) pracuje nieprawidłowo
Mercedes-Benz klasy C (W 202)/Mercedes-Benz klasy E (W 210)/Mercedes-Benz CLK (W 208) – przypadkowe uruchamianie się alarmu
Mercedes-Benz klasy C (W 203) – awaria zamka centralnego drzwi przednich
Mercedes-Benz klasy C (W 208)/Mercedes-Benz klasy E (W 210) – wyświetlacz wielofunkcyjny wskazuje „uszkodzenie czujnika oleju”
Mercedes-Benz klasy C (W 202) – niewłaściwe działanie wskaźnika poziomu paliwa
Mercedes-Benz klasy C (W 203) – błędne dane na arkuszu danych bezpieczników
Mercedes-Benz klasy C (W 202) – zapala się lampka kontrolna ilości płynu chłodzącego
Mercedes-Benz klasy C (W 203) – wilgoć w skrzynce modułów i bezpieczników w komorze silnika
Mercedes-Benz klasy E (W 210) – zapala się kontrolka braku wody w zbiorniku spryskiwacza szyb
Mercedes-Benz klasy E (W 210) – hałasy ze strefy tunelu wału napędowego
Mercedes-Benz klasy E (W 210) – kontrolka wstępnego podgrzewania paliwa nie świeci się i/lub czasami świeci się podczas jazdy
Mercedes-Benz klasy E (W 210)/Mercedes-Benz klasy C (W 202) – usterka działania dachu odsuwanego podnoszonego
Mercedes-Benz klasy SLK (R 170)/Mercedes-Benz klasy C (W 202)/Mercedes-Benz CLK (W 208)/Mercedes-Benz klasy E (W 210) – zablokowanie dźwigni skrzyni biegów
Mercedes-Benz klasy M (W 163) – wskaźnik poziomu paliwa
Mercedes-Benz klasy E (W 124 i W 210)/Mercedes-Benz klasy SL (R 129)/Mercedes-Benz klasy S (W 140)/Mercedes-Benz klasy C (W 202) – nie działa tempomat; regulacja silnika schodzi zbyt wcześnie do biegu „D”; podczas hamowania zapala się kontrolka świateł
Mercedes-Benz klasy E (W 124 i W 210)/Mercedes-Benz klasy SL (R 129)/Mercedes-Benz klasy S (W 140)/Mercedes-Benz klasy C (W 202) – radio nie działa, antena automatycznie się wysuwa i chowa
Mercedes-Benz – wymiana świec żarowych

 

11.) OPEL
Opel Corsa C – problemy z OBD-AU
Opel Corsa C – awaria układu spryskiwaczy szyby przedniej i tylnej
Opel Corsa C – wnikanie wody do przestrzeni dla nóg kierowcy
Opel Astra G – wyświetlacz licznika kilometrów nie pokazuje cyfr
Opel Astra G/Zafira – skrzypiące dźwięki z obszaru kolumny kierownicy
Opel Vectra C/Signum – nie działa rozrusznik
Opel Vectra B – awaria wentylatora chłodnicy
Opel Vectra B/Omega B – instalacja alarmowa nie zostaje uaktywniona przez centralny zamek
Opel Vectra B – stałe świecenie się oświetlenia wnętrza
Opel Vectra B - Świecenie się lampki kontrolnej poziomu płynu chłodzącego
Opel Vectra C Caravan – pokrywa tylna nie zamyka się
Opel Zafira A – wadliwe sterowanie podnośników szyb
Opel Vivaro – zapala się lampka kontrolna immobilizera
Opel − różne modele – radioodtwarzacz CD samoczynnie włącza się i wyłącza/rozładowany akumulator

 

12.) PEUGEOT
Peugeot 206 – pojazd nie daje się uruchomić
Peugeot 206 – awaria układów elektrycznych; dym z zestawu wskaźników
Peugeot 206 – niewłaściwe wskazania paliwomierza
Peugeot 206 – przepalony bezpiecznik; elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne i tylny podnośnik szyby nie działają; świeci się lampka ładowania akumulatora
Peugeot 206 – wymiana seryjnego odbiornika radiowego na urządzenie z wyposażenia dodatkowego
Peugeot 207 – awaria alternatora; rozładowany akumulator
Peugeot 307 – po naprawie powypadkowej układ kierowniczy ciężko pracuje
Peugeot 307 – wszystkie kontrolki i światła ostrzegawcze na tablicy rozdzielczej świecą się bez powodu; zapis kodów usterek w pamięci usterek; żarówki przepalają się; wahania wskazań przyrządów
Peugeot 406 – sporadyczne zapalanie się sygnału wskaźnika zużycia hamulca
Peugeot 407 – rozładowany akumulator, nie można uruchomić silnika

 

13.) SAAB
Saab 9-3 – drzwi blokują się i odblokowują samodzielnie; nie jest możliwy rozruch silnika
Saab 9-3 – problemy z automatyczną skrzynią biegów
Saab 9-3 – błędne wskazania poziomu paliwa, niewłaściwa praca silnika
Saab 9-3 – awaria wycieraczki szyby tylnej
Saab 9-3 Cabrio – podczas otwierania/zamykania dachu zasłona nie przesuwa się
Saab 9-5 – uszkodzone przewody w przestrzeni dla radia

 

14.) SKODA
Skoda Fabia (6Y) – nieprzyjemny zapach w kabinie

 

15.) TOYOTA
Toyota Yaris – stała praca pompy hydraulicznej
Toyota Avensis (T22) – nie działa rozrusznik/zapłon

 

16.) VOLKSWAGEN
Volkswagen Lupo – radio wyłącza się samoczynnie
Volkswagen Polo (6N2) – awaria elektrycznego podnośnika szyby
Volkswagen Golf III (1H) – problemy z instalacją elektryczną
Volkswagen Golf III – podczas uruchamiania silnika gasną lampki kontrolne; silnik nie uruchamia się; styk S nie działa
Volkswagen Golf III – nagłe zamykanie się drzwi
Volkswagen Golf III/Passat B4 (35i) – silnik się nie uruchamia lub gaśnie
Volkswagen Golf IV (1J) – stale świeci się lampka oświetlająca komorę bagażnika; uruchamia się alarm
Volkswagen Golf IV Wariant – pokrywa tylna nie zamyka się
Volkswagen Golf IV – awaria centralnego zamka, oświetlenia wnętrza i lampki do czytania
Volkswagen Golf IV – awaria prędkościomierza
Volkswagen Golf IV/Bora/Passat B5/Sharan – świeci się kontrolka braku płynu do spryskiwacza
Volkswagen Passat – hałas z silnika na biegu jałowym
Volkswagen Passat (3B) – szyby boczne nie zamykają się całkowicie
Volkswagen Passat 3B/Golf IV/New Betele – niewystarczająca wydajność podgrzewania siedzeń
Volkswagen Passat 3B – sporadyczne uruchamianie się alarmu
Volkswagen New Betele – awaria elektrycznego podnośnika szyb po kilkukrotnym użyciu
Volkswagen Sharan – nierównomierna praca dmuchawy
Volkswagen – hałas z kolumny kierownicy
Volkswagen – awarie przepływomierza
Volkswagen – zmieniacz płyt CD
Volkswagen – wymiana wtryskiwaczy (ważna wskazówka dotycząca montażu nowych wtryskiwaczy) 

 


Seria Poradnik serwisowy swoją zawartością stanowi kompendium praktycznej, a zarazem nowoczesnej wiedzy warsztatowej. Artykuły o charakterze przeglądowym i szkoleniowym, przygotowane przez znanych już z Auto Moto Serwisu autorów, poruszają zagadnienia z następujących działów:

  • elektronika
  • elektryka
  • diagnostyka
  • technologia napraw mechanicznych
  • lakiernictwo i blacharstwo

Artykuły zawierają:

  • wiele praktycznych informacji z dziedziny budowy i eksploatacji samochodów,
  • opisy spotykanych w samochodach rozwiązań technicznych, oparte na unikalnych materiałach fabrycznych i literaturze zagranicznej,
  • technologie napraw najnowocześniejszych układów,
  • porady ekspertów z branży,
  • prezentowanie zagadnień budowlanych i technologicznych, związanych z projektowaniem, wyposażaniem i modernizowaniem warsztatów,
  • omówienie zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.


Opisy książek oraz zdjęcia okładek będące elementami szaty graficznej niniejszej strony zostały utworzone na bazie materiałów wykorzystywanych za zgodą oraz dzięki uprzejmości Wydawnictw z którymi współpracujemy.
Użyte na stronie nazwy handlowe oraz logotypy służą wyłącznie identyfikacji grupy produktów i są znakami prawnie zastrzeżonymi

Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.