Niesforne księżniczki
Sztuka wychowania dziewczynek
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 14.5x20.0cm
Ilość stron: 264
Poradnik pozwalający zrozumieć serce, umysł i zachowanie dziewczynki w wieku od 0 do 19 lat. Dlaczego sześcioletnia dziewczynka mówi, że się nienawidzi, bo nie może się uczesać tak, jakby chciała? Jak zareagować, gdy twoja córka kilka dni z rzędu przychodzi ze szkoły zapłakana, bo przyjaciółki ją odtrącają? Co robić, gdy nastolatka zamyka się po posiłkach w toalecie, aby zwymiotować to, do zjedzenia czego udało się ją wam nakłonić? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki, odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia w wychowaniu dziewczynek i doradzaniu ich rodzicom. Z humorem ukazują specyfikę dziewczęcego myślenia i postrzegania świata oraz dają klarowne wskazówki, jak wspierać je w rozwoju i dojrzewaniu do prawdziwej kobiecości. Dzięki Niesfornym księżniczkom dowiesz się m.in.: jakie są etapy rozwoju dziewczynki; jak pomagać twojej córce na każdym z tych etapów; co jest zachowaniem normalnym dla danego wieku, a kiedy i jak trzeba interweniować; jak radzić sobie z zachowaniami autodestrukcyjnymi, takimi jak zaburzenia odżywiania, samookaleczenia czy eksperymenty z alkoholem;
100 porad jak wychować
szczęśliwą i pewną siebie dziewczynkę
Oprawa: Miękka
Format: 12.5x17.0cm
Ilość stron: 228
Pewna siebie córka to marzenie każdego rodzica. Pewność siebie to przepustka do szczęśliwszego i pełniejszego życia oraz gwarancja sukcesów na polu nauki, zabawy, miłości i komunikacji międzyludzkiej. Poziom pewności siebie zmienia się na różnych etapach życia dziewczynki. Rodzice mogą pomóc swojemu dziecku, jeśli zrozumieją, kiedy należy się spodziewać trudniejszych okresów. W tym praktycznym i mądrym poradniku Elizabeth Hartley-Brewer pokazuje rodzicom, jak: zrozumieć wyzwania i możliwości stojące przed dziewczynkami w dzisiejszym świecie; pomagać dziewczynkom rozwijać wewnętrzną siłę niezbędną do radzenia sobie z wymaganiami w szkole, życiu towarzyskim i społecznym; panować nad zachowaniem dziewczynek w sposób rozwijający w nich pewność siebie; z wyczuciem reagować na problemy dziewczynek; wspierać dziewczynki w nauce samodyscypliny umożliwiającej osiąganie życiowych celów.
|