|
Witam Państwa
luxgold.pl
Przedmiotem sprzedaży jest :
Serce ze Złota EXCLUSIVE
PROJEKTU MARCO GIOVANNI
OKAZJA !
Cena w innym sklepie - 6 900 PLN
Serce wykonane jest z żółtego złota na HEBANIE!!!
próby 585 ( 14 karat)
na wyrobie wybite są próby Urzędu Probierczego
wysokość ok. 5 cm, szerokość ok. 4 cm, grubość ok. 1 cm
masa : 15, 17 g.
Serce o pięknym i niepowtarzalnym wyglądzie.
Niesamowicie eleganckie ,wyjątkowe i niespotykane!!!
Serduszko pięknie się prezentuje,wykonane jest
z wielka precyzją oraz dbałością o detale.
Wspaniały wzór i eleganckie wykonanie zapewni podziw otoczenia!!
Wyjątkowa rzecz dla wyjątkowej kobiety!!
Idealne na prezent dla ukochanej!!
Idealne dla Ciebie!!!
Klienci, którzy dokonali minimum dwóch zakupów w naszym
e-Salonie Jubilerskim, otrzymują automatycznie na kolejne zakupy-
RABAT 10 % !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
na życzenie klienta wystawiamy fakturę vat.
|
|
|
wysyłka max.
24h
po zaksięgowaniu
przelewu na
naszym koncie
|
|
Przed kliknięciem
"kup teraz"
zapoznaj się z regulaminem aukcji
podanym na stronie
" mnie"
|
|
Historia złota
Złoto znane jest już od 6000 lat. Z czasem stało się najbardziej pożądanym, czczonym i drogocennym skarbem ludzkości. Prawdziwa moc tego sławnego pierwiastka wiąże się z odwiecznymi namiętnościami, które złoto bezustannie w nas budzi, dzięki czemu możemy lepiej poznać siebie samych. Wszystkich nas łączy złoto: ikona chciwości i gwarant prawości, a jednocześnie oznaka zbytku i symbol władzy.Niegdyś, ze względu na rzadkość występowania złota, na jego posiadanie mogli sobie pozwolić jedynie najbogatsi,a obecnie tego zaszczytu i splendoru,mogą dostąpić już niemal wszyscy.Trendy w biżuterii złotej zmieniały się na przestrzeni wieków równie często jak w modzie. Złotnicy wciąż obserwują otaczający świat i próbują wychwycić zmieniające się upodobania klientów oraz stworzyć kolekcje nowoczesne i niepowtarzalne. Jak mówi Peter Bernstein w swojej książce "Historia złota. Dzieje obsesji"........""Dowcip polega na tym, że nie sposób znaleźć nic innego, co byłoby jednocześnie tak bezużyteczne i tak przydatne."......
|
|