Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Niepowtarzalna Yamaha R1 2009 z dodatkami - RN22

28-06-2012, 3:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 000 zł     
Użytkownik marider
numer aukcji: 2406343431
Miejscowość bialystok
Wyświetleń: 954   
Koniec: 22-06-2012 12:23:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Witam,

Sprzedam unikalną Yamahę YZF-R1 2009 rok (sprzęt jest doskonale znany użytkownikom r1-forum.pl)

 

Aktualny oryginalny przebieg 9027 km ( i rośnie aczkolwiek wolno gdyż w marcu miałem operację kolana i w lipcu czeka mnie kolejna więc sezon mam bardzo krótki w tym roku, a szkoda :/ ).

 

 Tytułem wstępu myślę że jeśli tu zaglądasz to coś o motocyklach wiesz, znawcom tematu nie trzeba nic pisać o tym modelu R1 (w skrócie m.in. Super Sport i MCN's bike of the year 2009, best superbike 2010, zwycięzca 2010 BSB- Leon Camier, 2011 BSB- Tommy Hill, WSB -Ben Spies). Od siebie dodam że motocyklem na krzyżowym wale korbowym jeździ się bardzo dynamicznie, ciągnie od samego dołu niezależnie od aktualnego biegu (nie jak poprzednie modele R1 z dziurą w obrotach i momencie), hamulce są bardziej niż świetne a prowadzenie po prostej, w zakrętach i pozycja za sterami nie męczy plus niesamowity dźwięk rodem z M1 Rossiego gratis ( polecam np. artykuł

http://www.scigacz.pl/Yamaha,R1,2009,ciagle,na,topie,7891.html lub

http://motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/yamaha-r1-na-beczce-prochu,art39.html) .

 

Bez bicia przyznam że R1-ki to mój "konik", obecna RN22 to już mój 4ty model w przeciągu ostatnich 8 lat (poprzednie 2 x R1’03 + R1’07). Motocykl kupiłem osobiście i przywiozłem w oryginale z Anglii w X 2010 i od półtora roku nim jeżdżąc zrobiłem jedynie niecałe 4 tys km (wstyd się przyznać).  R1 przeszła gruntowny przegląd w ASO Yamahy (Gres / Białystok) i jest po serwisowej akcji wymiany napinacza rozrządu oraz korekty lampy przedniej (mało kto z posiadaczy RN22 w Pl wie o tym temacie, większość jeździ aż do przykrej niespodzianki póki silnik nie padnie). Motocyklem ganiam na moich angielskich numerach więc R1 nie jest rejestrowana w Polsce (mam ważne OC+NNW oraz badania techniczne zrobione na 2 lata z góry) - całkowity koszt rejestracji na dzień dzisiejszy to niecałe 400zl  (Urząd Skarbowy - 160zl + 1 rejestracja w Polsce – 197zl). Posiadam pełen komplet dokumentów, instrukcje obsługi, manuale, oryginalny zestaw kluczy pod siedzeniem a także dwa kluczyki (czerwony i czarny, trzeci posiał poprzedni właściciel).

Aha - jest to wersja EUROPEJSKA Yamahy wyposażona w immobiliser (dodatkowo w wersji fabrycznej ma moc wyższa o ok. 8 KM  od „obciętej” wersji amerykańskiej których w PL pełno pościąganych zza oceanu zazwyczaj po różnych dzwonach i wyklepanych na szybką sprzedaż).

W moją Yamahę włożyłem masę czasu, pracy i kasy, myślę że bardziej wyposażonej i mocniejszej „drogowej” RN22 w Polsce nie znajdziesz, przynajmniej ja takiej nie widziałem ( uwaga: silnik nie był modyfikowany).  Przez te 1,5 roku założyłem szereg tuningowych dodatków kupionych „pod siebie” i które są obecnie zamontowane (większość części oryginalnych mam więc mogę sprzedać motocykl niemal fabryczny jeśli ktoś sobie taki zażyczy).

Dodatki zawarte w cenie motocykla:

    Zawieszenie przód Ohlins (zaworki Ohlins 30mm FPK 108 + sprężyny Ohlins 9.5)
    Komplet niebieskich przewodów hamulcowych HEL  PERFORMANCE  (przód/tył)
    Filtr powietrza K&N
    Zmienione zębatki przód/ tył (530; -1/+2  Sunstar/AFAM) – lepsza dynamika
    Sportowa przyciemniana szyba FABBRI (z garbem, lepsza osłona przed wiatrem i deszczem)
    Tank pad GYTR = Genuine Yamaha Technology Racing
    Crashpady boczne YEC
    Crashpady dolne (sprzęgłowy + druga strona)
    Crashpady przedniej osi R&G
    Mocowanie tablicy rej. R&G
    Przednie LED’owe kierunkowskazy Gregg's Flushmount
    Tylne LED’owe kierunkowskazy (strzałki)
    Rolki na wahacz Micron pod stojaki
    Klakson Acumen – 135 dB (na głuchych i ślepych)
    Zestaw tuningowych nalepek 3D firmy MOTOGRAFIX
    Nalepka na górną półkę (carbon)
    Antypoślizgowy pokrowiec na siedzenie pasażera
    Czarne felgi z nowymi oponami Qualifier 2 (zdecydowanie lepszy wygląd niż szare koła które sprzedałem)

 

 

Podsumowując  w wymienionych wyżej dodatkach jest grubo ponad 8 000zl (ceny można posprawdzać w necie, wystarczy poszperać w Google). Motocykl jest bardzo dopieszczony, przez cały rok garażowany w ciepłym przestronnym garażu i należycie traktowany. U mnie na torze nie jeździł ani nie widział jazdy na gumie (szkoda mi własnego zdrowia i za stary już jestem na takie wygłupy :) ). Obecnie założyłem boczne owiewki z rocznika 2010 (oryginalne 2009 leżą do wglądu - prawy środkowy bok był draśnięty po małym spotkaniu z pieszym który wtargnął pod koła ze swojej głupoty i ślepoty w zeszłym sezonie – stąd moje operacje kolana :/ a motocykl naprawiony jak należy, papiery z policji i prokuratury mam jako dowód). Pare dodatkowych owiewek i części z wymiany sprzedaję na innej aukcji - może komuś się przydadzą.

R1 była mierzona na hamowni w oryginale i po założeniu różnorakich dodatków dobrych kilkanaście razy – dla niedowiarków wykresy pojedyncze oraz porównawcze także z poprzednimi moimi modelami są do wglądu (nie pisze że moja R1 ma wyssane z palca 200KM czy więcej bo żaden sportowy motocykl nie ma tyle na kole bez ingerencji w silnik a dane •182 KM przy 12 500 obr./min oraz 115,5 Nm przy 10 000 obr./min – i to W ORYGINALE –  to bajki dla dzieci. Co prawda dla szpanu mógłbym napisać ze mam 220 KM a nawet 300KM tylko kto w to uwierzy bez wykresu z hamowni? :) ).

 

Dodatki tuningowe które sprzedam do motocykla za dopłatą:

 

    nowy amortyzator skrętu Ohlins (kompletny, jeszcze go nie zakładałem)

    ¾ układu wydechowego Akrapovic = tłumiki Akrapovic tytam/ carbon + tytanowy dekat Akrapovic (dźwięk super, mam też dB-killery do założenia) - tłumiki Yoshimury TRC-D miałem wcześniej.

    Graves smog block offs (wyrzucony AIS)

    Sportowe sety Gilles VCR (czarno/złote)

    Sportowe regulowane kierownice Gilles Variobar

    Turystyczne kierownice Heli Bars (nie męczą nadgarstków jak oryginalne)
    Żelowe siedzenie kierowcy GYTR (wygodniejsze niż OEM, przydatna rzecz na dłuższe trasy)

    Korektor wskazań prędkościomirze Speedohealer DRD (skalibrowany z GPS, dokładność 100% - sprawdzone)

    Komplet sportowych „gryzionych” tarcz hamulcowych Braking SK - 310mm
    Tuningowy korek chłodnicy (lepsze chłodzenie)
    Osłony na dekle silnika GB Racing (komplet, lepiej mieć niż nie)
    Sportowe czarne krótkie klamki Pazzo Racing (czerwone regulatory, na życzenie złote) lub do wyboru krótkie czarne klamki ASV C5 (czerwone regulatory)
    Regulatory napięcia wstępnego sprężyn w przednim zawieszeniu Pazzo Racing (czerwone)
    Tylny błotnik Powerbronze (czarny)
    Niebieska nakładka GYTR na siedzenie pasażera

    Mocowanie nawigacji z ładowaniem (założyłem je w tym tygodniu, spisuje się super)

 

Nazwy specjalnie podałem żebyście mogli sobie sprawdzić w necie co ile kosztuje, nie są to tanie byle jakie podróby. Stawiam na jakość przede wszystkim a nie byle tańsze i tandetne g...o.

 

Dla zdecydowanego kupującego do motocykla dorzucam nowe oryginalne tarcze sprzęgłowe oraz tuningowe sprężyny Barnett’a, zapasowy komplet oryginalnych klocków hamulcowych przód/tył, filtr oleju K&N + 4l oleju Motul 300V Factory Racing (full syntetyk) oraz alarm Patrol-Line do zamontowania. W sumie kolejne 2 tys zl gratis, ewentualnie może jeszcze coś dorzucę w zależności od fazy Księżyca.

 

Zdjęcia w galerii robione były 18 maja, więcej mogę wysłać na e-mail. R1-ka stoi dobrze strzeżona do obejrzenia w Białymstoku po uprzednim umówieniu się, możliwy transport w dowolne miejsce w Polsce ( po kosztach paliwa) jak i oględziny motocykla w dowolnym serwisie lub przez każdego specjalistę mechanika jakiego macie pod ręką  (na koszt kupującego, ja wiem co mam i jestem tego bardziej niż pewny). Jazdy próbne TYLKO po wpłaceniu pełnej kwoty (pilotom oblatywaczom dziękuję, na jazdy testowe 2012 można zapisywać się w salonach Yamahy).

 Opisałem chyba wszystko (sporo tego jest), jak coś jeszcze sobie przypomnę, to dopiszę.

Cena 38 000 za motocykl jak wyżej  - przyjedź i przekonaj się na własne oczy ze jest to sprzęt od pasjonata wart swojej ceny a nawet więcej zamiast tracić czas, nerwy i $ na wycieczki po Polsce i oglądanie kolejnej "okazji w stanie igła" która na miejscu zazwyczaj okazuje się być następnym zlepem.

 

(Cena w pełnym zestawie jak na ostatnim zdjęciu – 45 tys zl z gwarancją że lepszej, bardziej doinwestowanej i zadbanej RN22 w Polsce nie znajdziesz choćby inni pisali cuda, ewentualnie fabryczną i "gołą" R1 można kupić w salonie Yamahy za 65 tys zl lub z wyprzedaży resztek 2009 za 46 tys zl).

 

Więcej informacji pod nr tel. 501[zasłonięte]074 (nie odpisuję na smsy),

zdjęcia na email.


cbr 1000rr bmw zx10 gsxr k7 k8 k9 k10 k11 l0 l1 honda suzuki kawasaki 954 929 rn 19 rn22

Zapraszam na moje pozostałe aukcje (sprzedaję również moje kombinezony, buty, kaski itd.).