Edyta Gruszczyk-Kolczyńska: NIEPOWODZENIA W UCZENIU SIĘ MATEMATYKI U DZIECI KLAS POCZĄTKOWYCHDiagnoza i terapia
Uniwersytet Śląski, Katowice 1985
Stron - 212
Stan - Unieważnione pieczątki pobiblioteczne, na str. podokładkowych niewielkie odbarwienia po taśmie - oprócz tego wnętrze książki jest czyste. Podklejenie przy okładce - po prostu skutek czasu. Okładka trochę przybrudzona, sklejenie fragmentu grzbietu. Trochę odgięte rogi - od przechowywania
Okładka miękka
WYSYŁKA W CIĄGU 24 GODZIN
Książka dzieli się na 9. głównych rozdziałów, tj.: "Cel badań, podstawowe założenia i problemy badawcze", "Konkretyzacja zadań badawczych", "Charakterystyka stosowanych metod badawczych", "Diagnoza dzieci z niepowodzeniami w uczeniu się matematyki na poziomie klas początkowych", "Przyczyny niepowodzeń w uczeniu się matematyki u dzieci z klas początkowych (interpretacja wyników badań)", "Koncepcja terapii dla dzieci, które doznają niepowodzeń w uczeniu się matematyki w klasach początkowych", "Wyniki terapii", "Wnioski z badań", "Bibliografia"
Przy zakupach na kilku różnych aukcjach na łączną kwotę ponad 120,00 zł - przesyłka gratis ! ! ! ! !
Można łączyć zakupy na kontach: MASURIEN i NAUKOWO
Dla zakupów na kilku aukcjach obowiązuje jeden (taki sam jak dla najcięższej książki) koszt dostawy - nie dopłacasz ani grosza do wysyłki za kolejne książki!