Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Niepełnosprawni RELACJE Niepełnosprawnych z innym

24-01-2012, 5:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2042091557
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 4   
Koniec: 16-01-2012 21:09:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl









KATEGORIE - kliknij i wybierz:









47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji







I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł








Sławomira Sadowska (red.)

Ku Edukacji Zorientowanej na Zmianę Społecznego Obrazu Osób Niepełnosprawnych

stron: 244
format: B4


Spis treści

Książka adresowana jest do nauczycieli szkół ogólnodostępnych i integracyjnych, których zadaniem jest przygotowanie uczniów pełnosprawnych do życia w zróżnicowanym społecznie świecie, a więc wyposażenie ich w kompetencje, które pozwolą współdziałać z ludźmi niepełnosprawnymi.

Składa się ona z trzech wzajemnie uzupełniających się części. W pierwszej zarysowany jest kontekst "obcości" człowieka niepełnosprawnego w perspektywie makro. W drugiej - analogiczne rozważania koncentrują się wokół szkoły. W części trzeciej podjęto problematykę kształtowania wizerunku osób niepełnosprawnych u pełnosprawnych uczniów.

Jest to książka o granicach umysłów ludzi, o próbach wyznaczania osobom niepełnosprawnym miejsca w rzeczywistości edukacyjnej i społecznej. Oglądamy to, co kryje się za polityką oświatową, jak również to, co może się dziać (dzieje się) w edukacji za sprawą poglądów nauczycieli, rodziców, uczniów. Przyglądamy się też wizerunkom osób niepełnosprawnych lansowanym przez mass media, jak również wizerunkom tych osób w podręcznikach szkolnych.
 
Jest to też książka o oporze przeciwko przekazywanym modelom stosunków społecznych pomiędzy osobami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi, przeciwko zafałszowywaniu wiedzy o osobach niepełnosprawnych w szkolnych materiałach edukacyjnych.