Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Językoznawstwo > Poszczególne języki > Język niemiecki Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Organizacja i zarządzanie > Organizacja przedsiębiorstw > Korespondencja. Sekretariat
|
|
| | Praktyczny kurs dla tych wszystkich, którzy swoje listy do niemieckich lub polskich partnerów handlowych chcą redagować profesjonalnie i świadomi są tego, że poprawny tekst może być pierwszym krokiem do sukcesu. W drugiej części, czytelnik znajdzie wiele terminów niemieckich z zakresu gospodarki oraz ich polskich odpowiedników, które okazać się mogą przydatne w codziennej praktyce gospodarczej. | | Tytuł: | Niemiecki jako język biznesu | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 25 [cm] | | Liczba stron: | 438 | | Rok wydania: | 2006 | | Miejsce: | Wrocław | | Numer wydania: | 3 | |
| | | Wydawnictwo: | Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne | | Nr katalogowy (ISBN): | 83-7125-028-2 978[zasłonięte][zasłonięte]12502 |
|
| | | | Waga produktu: | 740 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |