ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]78830 |
Wymiar: |
16.0x23.0cm |
Nr wydania: |
1 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
208 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,34 kg |
Indeks: |
633[zasłonięte]02155KS |
Rok wydania: |
2013 |
Wydawca: |
Edgard |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Autor: |
Niemczyk Rafał |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
Podtytuł: Jak sprzedawać słowem
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.