Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NIEM-POL SŁ. HOTELARSTWO, GASTRONOMIA, TURYSTYKA

11-04-2015, 17:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik PapirusNatolin
numer aukcji: 5079120580
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: niemiecki
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Papirus

 

- największa księgarnia na Ursynowie -

zaprasza na swoje aukcje

 

Zachęcamy do odbioru osobistego w naszej księgarni przy Belgradzkiej 20 w Warszawie.

 

Pracujemy 

 

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 11 -19

w soboty 10:30 -14:30

 

Masz pytanie - zadzwoń:  Podręczniki  22 [zasłonięte] 11  Beletrystyka 22 [zasłonięte] 21

 

 

 

WAŻNE!


Książki kupione i opłacone od piątku po godzinie 12 do wtorku rano 

wysyłane są we wtorek w godzinach popołudniowych.

 


Dane do przelewu:


                                       Bank Polska Kasa Opieki S.A. 81 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1251110 [zasłonięte] 272474

 Wanda Wietrzyńska

   Księgarnia Papirus

     Belgradzka 20

     02-793 Warszawa

 

 

 

 

NIEMIECKO- POLSKI SŁOWNIK TEMATYCZNY

HOTELARSTWO, GASTRONOMIA, TURYSTYKA

WYD. KANION 2010

MARCIN GNIEDZIEJKO, FRED SCHULZ

 

 

 

Książka jest adresowana zarówno do osób korzystających z atrakcji turystycznych w wolnych chwilach, jak i specjalistów zajmujących się turystyką zawodowo. Gromadzi wiele cennych słów oraz wyrażeń, bez których trudno porozumieć się w czasie letniego bądź zimowego wypoczynku. Zawiera 5 000 haseł i blisko 30 000 terminów z dziedziny hotelarstwa, gastronomii oraz turystyki.

 

Najważniejszym atutem tego opracowania jest m.in. jego układ tematyczny, dzięki czemu Czytelnik z łatwością dociera do grupy potrzebnych w danej chwili wyrazów oraz sformułowań. Bez konieczności wertowania całego tomu w poszukiwaniu tego bądź innego słowa.

Autorzy położyli nacisk na wyeksponowanie w książce takiego słownictwa, które precyzyjnie określa atrakcje turystyczne wciąż jeszcze słabo w Polsce znane. Dlatego też słownikowi trudno odmówić kolejnego waloru, iż zawiera jak najbardziej aktualny obraz oferty turystycznej, ze wszelkimi jej uwarunkowaniami, jak np. koszty, ubezpieczenia, zakwaterowanie, bagaż, podróż itp.