Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NIE TYLKO LOGOTYP WYRÓŻNIENIE I PRZYNALEŻNOŚĆ

12-03-2012, 8:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł     
Użytkownik libri_perfecte
numer aukcji: 2117608543
Miejscowość Wysyłkowo
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-03-2012 22:26:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Trudno sobie wyobrazić skuteczne funkcjonowanie przedsiębiorstwa w rozwiniętej gospodarce rynkowej, nie akcentującego wyraźnie swoich działań za pomocą wizualnych atrybutów, komunikatywnych przekazów i nie posiadającego wykształconego kanonu zachowań pracowników. Stąd inicjatywa kompleksowego opracowania zagadnienia. Pozycja przeznaczona jest dla osób odpowiedzialnych w firmach za kształtowanie ich wizerunku (menedżerowie, specjaliści działów marketingu i promocji, public relations), a także kadry zarządzającej przedsiębiorstwami. Innym, nie mniej ważnym odbiorcą będą studenci kierunków zarządzania, szkół MBA, uczestnicy kursów, szkoleń.

Stron 152, BRANTA


NIE TYLKO LOGOTYP WYRÓŻNIENIE I PRZYNALEŻNOŚĆ