|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
|
|
- Płacę z Allegro
- Przedpłata na konto
|
|
|
|
|
|
|
|
"Nie ogarniam" Agnieszka Kuna-Broniowska
AUDIOBOOK CDlektor:Robert Grabka
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8301-183-6 czas: 184 min. wydanie I, rok 2011 stan- nowy cena rynkowa: 33,90 zł cena promocyjna: 25,43 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
- Słowo wstępu
- JESTEM, JAKI JESTEM — i po co miałbym się zmieniać?
- Mała diagnoza
- Jak zapewnić sobie stres
- Spontaniczność w praktyce
- 5 powodów, dla których nie chcesz być osobą dobrze zorganizowaną
- Wkraczamy do akcji
- 3 filary
- Filar I — Wiedza
- Filar II — Motywacja
- Filar III — energia
- Pułapki
- Przecież chciałem dobrze…, czyli jak nie wyciągać złych wniosków z dobrych rad
- Minął miesiąc — co się zmieniło?
Dostępna specjalna wersja dźwiękowa - AUDIOBOOK CD
Wersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana w formacie mp3. Dzięki temu, wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz mp3 i od razu:
- możesz słuchac książki gdziekolwiek jesteś
- nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchac, ćwiczyć na siłowni i słuchać...
- dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie
- jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedze dzięki audiobookowi
Czy w ogóle można pogodzić spontaniczność z jakąkolwiek organizacją?
Być może uważasz się za osobę spontaniczną i tak na prawdę nie ma w tym nic złego. Ale prawdopodobnie czujesz także, że czasem po prostu „nie ogarniasz”. Na szczęście możesz być zarówno człowiekiem spontanicznym, jak i mieć uporządkowane życie!
Osoba spontaniczna, zwłaszcza po obejrzeniu filmu Dziennik Bridget Jones, z reguły kojarzy się pozytywnie. Nieoczekiwane pomysły, ruch, życie chwilą… Sama radość! Ale czy spontaniczność oznacza bałagan? Wręcz przeciwnie, to właśnie zaniedbane sprawy uniemożliwiają pełne cieszenie się życiem, przypominając o sobie w najmniej odpowiedniej chwili. Z czasem odkrywamy, że aby móc beztrosko zrealizować własne zachcianki czy cudze atrakcyjne propozycje — trzeba zwykłym, codziennym sprawom jako taki bieg, raz na jakiś czas, nadać; w przeciwnym wypadku będą one zawsze „pilne i ważne”, bo właśnie niezałatwione.
Wreszcie powstała książka o organizacji czasu dla zwykłych ludzi!
Przeglądając liczne poradniki traktujące o organizacji czasu, można odnieść wrażenie, iż zwykle skierowane są one do osób na kierowniczych stanowiskach, które mogą sobie pozwolić na rozporządzanie czasem i pracą nie tylko własną, ale i podwładnych. Zlecanie zadań, ustalanie priorytetów, zamykanie się na godzinę w gabinecie to często powtarzające się rady, niewątpliwie skuteczne, jednak mogą je zastosować tylko pracownicy od pewnego szczebla hierarchii wzwyż. Ponadto, poradniki owe zakładają duże zdyscyplinowanie, motywację i orientację na sukces czytelnika. Ale… czy przysłowiowy „zwykły człowiek” nie zasługuje również na odrobinę zrozumienia i uwagi?
To właśnie z myślą o takich osobach — zmęczonych, zabieganych, a może nawet zniechęconych własną niemocą, powstała niniejsza książka. Jest ona przeznaczona dla wszystkich, którzy po prostu chcieliby zmniejszyć stres i napięcie poprzez wprowadzenie odrobiny porządku w codzienny pośpiech.
Podróżnik – przykład na to, dlaczego warto być osobą dobrze zorganizowaną
Chcemy być osobami spontanicznymi i szukającymi przygody, bo jest to po prostu ciekawe. Osoby dobrze zorganizowane wydają nam się nudne. Gdy pomyślimy sobie o interesującej osobie, do głowy może nam przyjść... podróżnik:
Chętnie poczytamy czy posłuchamy o przygodach, ciekawych znajomościach, trudnych decyzjach, niespodziewanych okolicznościach, nagłej zmianie biegu spraw. Ale przecież cały czas zdajemy sobie sprawę, jak bardzo ta osoba musiała się do swoich przygód przygotować — nie wybrała przecież celu podróży z zamkniętymi oczami, stukając palcem w mapę. Gdyby nie opracowała mniej więcej trasy ani nie nauczyła się mówić „dzień dobry” i „dziękuję” w danym języku, spędziłaby czas na rozpaczliwym poszukiwaniu dworca i informacji turystycznej, a najciekawsze zdjęcia musiałaby sobie ściągnąć z internetu.
Aby chwycić okazję, po prostu trzeba być na nią gotowym!
Czy masz w sobie coś z Bożeny?
Będąc ludźmi zestresowanymi, sfrustrowanymi wręcz ciągłym brakiem czasu i własną niemożnością ogarnięcia go, słusznie czynimy, poszukując winnych tej sytuacji. Lista jest długa: odpowiedzialnością obarczyć można nierealistyczne wymagania w firmie, komunikację miejską, korki, dziwne i wciąż zmieniające się godziny pracy urzędów, rozładowaną baterię w telefonie, deszcz i inne detale, które wspólnie decydują o tym, że choć mieliśmy poważny zamiar i szczere intencje stawienia się o godzinie 9:05 na posterunku, zwarci i gotowi, zjawiamy się tam właśnie roztargnieni, niegotowi, lub też nie zjawiamy się wcale. Poznajmy Bożenę — być może okaże się ona osobą poniekąd znajomą…
Bożena wstała dziś rano w dobrym humorze, ciesząc się kąpielą i poranną kawą. Na dworze świeci słońce, na stole pachną bułeczki z miodem… Nie ma to jak dobrze zacząć dzień! I dopiero kiedy okazuje się, że ostatniej parze rajstop poszło oczko — idylla pryska. Bez rajstop nakładanie przygotowanej uprzednio spódnicy nie ma sensu, toteż Bożena wyciąga szybko z szafy zmięte spodnie, prasując je niedokładnie i w pośpiechu. Nie zdążywszy (znowu) na autobus, wpada do biura lekko spóźniona, czego zresztą nikt zdaje się nie zauważać. Tyle że między ogarnianiem zmierzwionych włosów a układaniem papierów na biurku nie ma już mowy o tradycyjnej porannej herbatce. Próbując zabrać się do czegoś, Bożena otwiera skrzynkę mailową, czyta nowe wiadomości, zaznaczając pracowicie te, na które trzeba odpowiedzieć, te, na które nie i tak dalej…
W tak zwanym międzyczasie pojawia się szefowa z prośbą o dokument. Pismo oczywiście wczoraj jeszcze leżało przygotowane „gdzieś na wierzchu”, ale najwyraźniej przegrało z odwiecznym prawem „ostatni będą pierwszymi” i Bożena spędza przedpołudnie zanurzona do połowy w szafie, odkrywając przy okazji szereg innych dokumentów, które kiedyś były pilne albo które dawno „zaginęły”, zanim w końcu natrafia na ów aktualnie poszukiwany. Na popołudnie przewidziała bardziej kreatywne zajęcie; jednak po przerwie obiadowej, senna z przejedzenia, nie za bardzo może złapać twórczą wenę do pracy nad powierzonym jej projektem. Godziny gładko mijają w wiernym towarzystwie internetu. Przed wyjściem Bożena sporządza jednakże listę spraw do załatwienia na jutro… i mierzy ponurym wzrokiem listę zadań na dzisiaj, w większości niewykonanych. Wraca do domu z nieprzyjemnym uczuciem mało produktywnie spędzonego dnia.
Humoru nie poprawia jej świadomość, że w lodówce nie ma właściwie nic do jedzenia. A na pewno nic, co dałoby się szybko przygotować i zaspokoić narastający głód. Po przyjściu do domu z niechętnym westchnieniem obraca w rękach pomięty kwit awizo, odkrywając, że dziś jest ostatni dzień odbioru przesyłki. Biegnie na pocztę, pełną o tej porze, i spędza w kolejce 3 kwadranse, żałując, że nie zabrała ze sobą chociażby gazety. Po powrocie do domu ogląda serial, pożerając łapczywie jajecznicę. Zwinięta w kłębek usypia na kanapie, rzuciwszy ubrania w kąt. Jutro będzie nowy dzień… Ale czy lepszy?
Zobacz, czego konkretnie dowiesz się z tej publikacji:
- JESTEM, JAKI JESTEM — i po co miałbym się zmieniać?
- 5 powodów, dla których nie chcesz być osobą dobrze zorganizowaną.
- 3 filary, na których powinniśmy stabilnie oprzeć nową organizację czasu, a tym samym własny spokój wewnętrzny.
- Zmieniamy własne podejście do planowania — określamy swoje cele.
- Ustalamy priorytety.
- Dla tych, co pracują w domu.
- 2 kluczowe godziny w ciągu dnia oraz zasada 80/20.
- Jak wykorzystać deadliny na swoją korzyść?
- Jak zacząć, gdyż zadanie budzi w nas trudną do zwalczenia odrazę lub jest zbyt duże jak na nasze siły.
- Jak wykształcić pozytywne nawyki?
- Rytuały mobilizujące.
- PUŁAPKI – przecież chciałem dobrze… czyli jak nie wyciągać złych wniosków z dobrych rad.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|